Avatar billede wood_elf Nybegynder
18. februar 2006 - 12:51 Der er 5 kommentarer

Vurdering af HH-LAN

Hvad synes i om denne hjemmeside... Altså designet..
Synes i designet er godt lavet... Hvad synes i kan laves bedre.. synes selv jeg er sluppet ret godt fra det... Det er kun design, der skal vurderes, ikke indhold...
www.hhlan.1go.dk/

Det skal lige siges at jeg ikke skriver her på arto for at reklamere...
Avatar billede trekkies Juniormester
18. februar 2006 - 13:00 #1
Jeg kan godt lide logoet :)

Fint design, men kan ikke lide den øvereste sætning:
http://www.hhlan.1go.dk/images/top.jpg
Avatar billede domaz.dk Novice
18. februar 2006 - 13:00 #2
"Det skal lige siges at jeg ikke skriver her på arto for at reklamere..." ?!?!
Avatar billede domaz.dk Novice
18. februar 2006 - 13:02 #3
den røde tekst med jeres irc channel er du ikk sluppet så heldig fra og heller ikk med det innerglow som toppen og bunden har...

ellers ser det meget fint ud... stilrent...
Avatar billede wood_elf Nybegynder
18. februar 2006 - 13:29 #4
Tak for jeres vurderinger...

det med arto, var fordi jeg kopierede det fra et indlæg på arto...
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. februar 2006 - 15:16 #5
Her er hva jeg syntes ! :)

Til den første side (den med de forskellige valgmuligheder imellem siderne):

Den her lille side er helt komplet, lige bortset fra, at skriften er lidt utydelig ;)

Til HH-LAN siden:

Som allerede sagt...Rimlig stilrent :)
Men, det kan måske lyde lidt hårdt, så syntes JEG at baggrunden på banneret ligner noget som er blevet fundet ved et tilfælde!

Det er som om, at der hvor alt teksten står, er den mindre bred end det ovenover. :/

Opsumering af HH-LAN siden:

Den er flot og stilren, med de få miniusser i forhold til en forholdshvis stor side :)

Til Spil-siden:

Design mæssigt er den rimlig go':D

Du kunne måske lave mere mellemrum imellem kategorierne :)

Så er der lige det, at nogle af kategorierne ikke virker (Men det ved i jo, så det går nok :D

Det var kun min mening, og jeg håber da i kan bruge den til noget:)

Mvh.

Jarl-G