Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 12:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

vil gerne have feddback på designforslag

Tja som overskriften siger::

http://www.adweb.dk/exp/system/

det er kun det grafiske, farvevalg, og baggrund

Der er overhovedet ingen funktionalitet på siden.

logoet er nok en anelse tungt endnu, da det ikke er optimeret.

// cpufan
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 12:51 #1
sjovt.. feddback > feedback

stavefejl er gratis.
Avatar billede domaz.dk Novice
16. februar 2006 - 13:23 #2
hmm... kan ikk se dit design... man skal taste bruger og kode...
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 13:25 #3
ja sorry...
ændrer lige
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 13:28 #4
så nu er den opdateret, hvis du vil ulejlige dig igen.
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 13:40 #5
fåååg - havde glemt et sted...

nu tror jeg den er der...
Avatar billede trekkies Juniormester
16. februar 2006 - 16:48 #6
Avatar billede trekkies Juniormester
16. februar 2006 - 16:51 #7
Logoet ser ikke godt ud, hvis jeg ser logoet som det ser ud rigtigt, så er det stort, men når at billedet laves mindre manualt, så ser det ikke godt ud.
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 17:00 #8
ja tak for input trekkies, men så har du ikke læst spgm- ordentligt

det er kun det grafiske, farvevalg, og baggrund

Der er overhovedet ingen funktionalitet på siden.

logoet er nok en anelse tungt endnu, da det ikke er optimeret.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. februar 2006 - 19:12 #9
Min fejl, det har været en lang dag :)
Avatar billede webt Nybegynder
16. februar 2006 - 19:29 #10
Hejsa,

Mht. farverne... de er gode, ganske rolige og ikke for kedelige.

Baggrunden: bliver for meget ved høje opløsninger (1920x1440)  - måske mindre hvis siden var centreret horisontalt såvel som vertikalt.

Grafisk set... som du selv siger loget - derudover synes jeg skygge/fade/kanten er en anelse for tyk - for mig tager den nærmest fokus væk fra resten af siden.

Den hvide bjælke for oven (med logoet i) fungerer godt, bryder siden fint - og den tynde linie der går nedigennem siden fra bjæken er også ganske fin

Ved ikke lige om dette hører til under grafisk, men hvis siden ikke skal være centreret vertikalt ville jeg nok gi den en lille smule luft i topen... jeg tænker altid tørresnor når jeg ser en side der hænger helt oppe i skærmkanten..

Mvh
Martin
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2006 - 22:01 #11
hej webt,

ja et problem med baggrund og høj opløsning. Men målgruppen er hovedsagligt plejehjem og min overbevisning er at de kører med opløsning mellem 800x600 til 10xx x 7xx

jeg vil prøve med en smallere kant/overgang.

hvis du minimerer dit synsfelt til at passe til de størrelser som jeg sigter mod,
syntes jeg ikke tørresnors-effekten er der. (fedt udtryk)

jeg vil helst undgå at fade-rammen går hele vejen rundt, da det minder for meget om en knap efter min mening.
Avatar billede webt Nybegynder
16. februar 2006 - 22:10 #12
Det er ikke slemt ved 800x600, hverken tørresnoren eller baggrunden,
og ja ville heller ikke bryde mig om rammen hele vejen rundt det ville blive for meget og ligne som du selv siger en stor knap.

Det er nok som du selv siger de fææreste plejehjems computere der har en opløsning oppe i nærheden af hvad jeg bruger, synes dog effekten er der allerede ved 1024x768, selvfølgelig ikke nær så voldsomt, men det er en smagssag, skal da også sige selvom jeg sidder med den opløsning er mit vindue næsten aldrig maksimeret, prøver det bare altid for at se de forskellige designs :)

Fortsat god aften
Martin
Avatar billede cpufan Juniormester
17. februar 2006 - 13:06 #13
læg et svar webt......

der kommer vist ikke mere input på dette spgm...
Avatar billede webt Nybegynder
17. februar 2006 - 14:46 #14
OK det gør jeg bare.. håber du kunne bruge mine kommentare til noget :)

God weekend
Martin