Avatar billede runskee Nybegynder
16. februar 2006 - 07:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere domæner på samme webhotel?

Jeg har et webhotel hos B-one, men er det muligt at have flere domæner under samme webhotel? Jeg har nemlig flere domæner hos buydomains, som jeg også vil have til at pege på undermapper på mit webhotel.

Når man søger på en søgemaskine skal man gerne komme direkte ind på buydomains-domænet og ikke en undermappe. Altså kan man have flere domæner til een server uden at det figurerer som www.hjemmeside.dk/hjemmeside2/index.htm på fx yahoo?

(Er det lettere hvis jeg flytter mine domæner til B-one?)
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2006 - 00:29 #1
Det kan du ikke have hos b-one.dk, der kan du købe yderligere et webhotel og der ligge koden op så den peger på den undermappe du vil have.
Avatar billede runskee Nybegynder
17. februar 2006 - 07:42 #2
Det var da ikke særlig praktisk. Det kan da hurtigt løbe op hvis man har mange hjemmesider.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. februar 2006 - 07:53 #3
Der findes mange andre webhotellet, der tillader flere domæner. Fx. web10.dk og needhost.dk (hvis jeg husker rigtigt), og andre danske og udenlandske.
Avatar billede whee Nybegynder
17. februar 2006 - 10:27 #4
www.elitehost.dk - op til 10 domæner på det største web hotel
Avatar billede runskee Nybegynder
17. februar 2006 - 11:17 #5
Ja, det er ærgeligt at jeg lige har købt hos B-one...
Avatar billede runskee Nybegynder
18. februar 2006 - 07:42 #6
svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. februar 2006 - 08:53 #7
Ingen point til mig, tak. Ville du være interesseret i et udenlandsk webhotel med masser af plads og trafik, og ubegrænset antal domæner til omkring $8/måned, så kan jeg give dig et hint. Send mail til min email på mit minisite.
Avatar billede runskee Nybegynder
26. oktober 2006 - 07:15 #8
lukker