Avatar billede stampe Nybegynder
15. februar 2006 - 20:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mistet Drev efter skift af motherboard/processor

Hej,
Jeg har lige skiftet mit motherboard, og processor.
Da jeg genstartede min computer, ville den så pludselig aktivere windows igen, hvilket den ikke kunne, da den ikke kunne komme på internettet, da chipsættet ikke var installeret.
Og det værste, er jeg har mistet min ene partitionering, med 200GB data.

Under installationen af windows på ny, formaterede jeg ikke C: Drevet, ved ikke om det har noget at sige...?
Avatar billede stampe Nybegynder
15. februar 2006 - 20:49 #1
Med mistet partitionering - Mener jeg at jeg ikke kan finde partitioneringen i Denne Computer.
Har været inde i Systemadministration, og kan helle rikke se den derinde...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. februar 2006 - 20:53 #2
har du fået instaleret sp2..?

se her.?->tip 39.. næst nederst.->> http://www.hcma.dk/tips31to40.htm

hvis ikke det virker, så kan du ryge ud i at skulle gendanne data, brug evt. getdata back, (ha´ tålmodighed), eller helge´s trick.->http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
el.->http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede stampe Nybegynder
15. februar 2006 - 21:03 #3
Jeg er i gang med at downloade alle opdateringer til windows igen - Så snart det er gjort, vil jeg lige vende tilbage...!
Avatar billede stampe Nybegynder
15. februar 2006 - 22:02 #4
Har fundet fejlen - Under installationen af mit nye motherboard, er der knækket et stik. Er i gang med at ordne det nu - Så dette problem er løst. Tak for hjælpen