Avatar billede xhinde Nybegynder
13. februar 2006 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Connecte via en anden PC

Mit spørgsmål er sådanset bare det at jeg gerne ville vide hvilket kabel jeg har brug for for at komme på internettet med min DSL linie hvis jeg har 2 netkort i min stationære og gerne vil på nettet med min laptop via min stationære. Er det ikke bare et cross cable jeg har brug for?
Avatar billede allanfo Praktikant
13. februar 2006 - 10:39 #1
Jo, og du skal så "Deling af min internet-forbindelse" til på den stationære.
Avatar billede allanfo Praktikant
13. februar 2006 - 10:40 #2
så=slå
13. februar 2006 - 10:48 #3
Avatar billede xhinde Nybegynder
13. februar 2006 - 10:48 #4
Alt det tekniske kommer senre, jeg skal bare have at vide hvad jeg har brug for i starten, men det er kun et cross cable, ikke? Hvis ja er der point til afhæntning :)
Avatar billede allanfo Praktikant
13. februar 2006 - 10:50 #5
http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=800196&lokation=
Dette link viser præcis hvad du har brug for at vide.
Avatar billede xhinde Nybegynder
13. februar 2006 - 10:57 #6
jeg takker :)