Avatar billede the-lion Nybegynder
12. februar 2006 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Session variabel til betalingsgateway?

Jeg har en betalings gateway hos Wannafind, men kan ikke få værdien af betalingen med ind på ssl siden hos dem, hvordan laver man dette?
Jeg har lavet værdien over i en session som jeg så beder siden om at hente, men den kan den ikke læse sessionen (Siden kender ikke denne session tror det er fordi det er under ssl) så hvordan gør man så?
Avatar billede tofte Juniormester
12. februar 2006 - 23:41 #1
Jeg har ikke kendskab til Wannafind, men hvis du bruger ssl-relay for at få vist hængelåsen på din side hvor du taster kortoplysningerne, er det nødvendigt at genlæse værdierne som du ønsker at vise eks fra en database på baggrund fra en querystring du har sendt med.
Avatar billede softspot Forsker
12. februar 2006 - 23:54 #2
Du skal vel indsætte et felt i den formular du poster til deres gateway som hedder amount (sammen med en række andre påkrævede felter). Såvidt jeg kan se fra deres hjælp kan du finde et eksempel her: http://www.wannafind.dk/pics/postform-asp.example.zip
Avatar billede the-lion Nybegynder
18. februar 2006 - 17:43 #3
Afsluttes, tager kontakr til weannafind...