Avatar billede rasmusc Nybegynder
12. februar 2006 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

to argumenter behøves

Hejsa,

et sted i koden står der:
<?php wp_list_pages('exclude=5,6,7,8,12&title_li=<h2>'  . __('Pages') . '</h2>' ); ?>

Den lister alt i tabellen bortset fra dem med id=5,7 osv ...

Nuvel - jeg har brug for et andet argument også, nemlig:
<?php wp_list_pages('sort_column=menu_order'); ?>

eller:
<?php wp_list_pages('sort_column=menu_order&title_li=<h2>' . __('Pages') . '</h2>' ); ?>

Hele guiden kan ses på:
http://codex.wordpress.org/Template_tags/wp_list_pages

Hvordan skriver man sådan to argumenter sammen?

mvh

rasmus
Avatar billede coderdk Praktikant
13. februar 2006 - 00:05 #1
Der skal vel blot stå:

  wp_list_pages('exclude=5,6,7,8,12&sort_column=menu_order&title_li=<h2>'  . __('Pages') . '</h2>' );

Eller hvad? :)
Avatar billede rasmusc Nybegynder
13. februar 2006 - 10:29 #2
aner det ikke men det vil jeg prøve! Min viden om php er yderst begrænset, så jeg aner ikke hvordan syntaxen er. Jeg prøver og virker det kan du stikke alle de herlige hundrede poit i lommen! ;-)

rasmus
Avatar billede rasmusc Nybegynder
13. februar 2006 - 11:00 #3
Det var det! Det virker.

Kan du i pædagogiske vendinger skirve fire linjer om syntaxen? Jeg får helt sikkert brug for at sammenstille to argumenter i anden sammenhæng engang i nat ;-)

Hvad gør &-tegnet?

ras
Avatar billede coderdk Praktikant
13. februar 2006 - 12:40 #4
Well, det fungerer ligesom parametre i URL'er - De skal med andre ord bare adskilles af & altså param1=a&param2=b&param3=c osv
Avatar billede rasmusc Nybegynder
13. februar 2006 - 13:24 #5
mange tak ... så blev jeg så meget klogere