Avatar billede apo Praktikant
12. februar 2006 - 18:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mens vi venter (og venter og venter) på Google Analytics

Er der nogen, der har en idé om hvornår det bliver muligt at tilmelde sig Google Analytics?

Det er efterhånden _mange_ uger siden, jeg første gang skrev mig op til en konto, da Google skrev at man snart ville få en invitation på den måde.

Men jeg synes at ordet 'snart' efterhånden har mistet sin betydning :-/

Er der nogen der ved noget?
Avatar billede tweak Nybegynder
12. februar 2006 - 19:31 #1
Nope, men det er dæleme godt nok lang tid siden har skrevet mig op - Snart er vel også et vidt begreb :-/
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. februar 2006 - 19:57 #2
Avatar billede apo Praktikant
12. februar 2006 - 20:01 #3
buffer > Jeps, den kender jeg. Den falder jeg over hver gang jeg er inde at se om Google skulle have oppet sig.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. februar 2006 - 20:05 #4
du kunne kikke forbib webmasterworld, der fanger de op på det meste. prøv f.eks. denne søgning i google

site:www.webmasterworld.com Google +Analytics
Avatar billede coversdk Nybegynder
12. februar 2006 - 21:44 #5
hvad er google analytics ?
Avatar billede apo Praktikant
12. februar 2006 - 22:02 #6
buffer > Jeg synes ikke rigtig, jeg finder noget på webmasterworld.com?

coversdk > En online webstatistik fra Google. Læs mere her: http://www.google.com/analytics/da-DK/
Avatar billede coversdk Nybegynder
12. februar 2006 - 22:04 #7
takker ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2006 - 00:44 #8
jeg kunne heller ikke finde noget substantielt, hvilket for mig betyder at der ikke findes nogen der ved det med sikkerhed ude i offentligheden. Webmasterworld har faktisk dektagelse af ansatte fra google
Avatar billede apo Praktikant
18. februar 2006 - 14:39 #9
Desværre blev jeg ikke klogere af indlæggene. Men tak for forsøgene.

Jeg lukker spørgsmålet her (Og venter og venter stadig).

Apo
Avatar billede tweak Nybegynder
06. marts 2006 - 08:29 #10
apo, har du hørt fra dem.?
Avatar billede apo Praktikant
18. marts 2006 - 20:53 #11
tweak > Jeg har intet hørt endnu. Desværre :-(
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2006 - 13:57 #12
Så har jeg omsider fået min analytics-konto :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. april 2006 - 14:11 #13
Et lille halvt år har jeg hørt om før. Der er andre end dig der også har fået for ganske nyligt, måske er der gået hul på byllen. Tillykke og lad os høre hvordan det går med analytics
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2006 - 14:25 #14
Takker :-)

Så må jeg blot vente 24 timer før de første datarapporter kommer ind så, jeg kan se hvordan Analytics fungerer...

Google er sikkert kommet et stykke videre med kapacitetsforøgelsen, men Analytics er endnu ikke oppe på fuld styrke; Ud fra dette at vurdere:

"Vi har genaktiveret funktionen "Tilføj profil" for et begrænset antal Google Analytics-kunder. Disse kunder vil kunne tilføje et begrænset antal profiler i deres konto. Efterhånden som vi fortsat udvider kapaciteten, vil grænsen gradvist blive øget op til den oprindelige grænse på 50".

Så mange profiler har jeg dog ikke brug for (Har p.t. 5 stk. hvilket er rigeligt).

Jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang.

Bufferzone, hvad med at skrive en artikel for Analytics-begyndere? Bare en let og overskuelig kom-i-gang guide.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. april 2006 - 14:47 #15
Jeg er i gang, jeg har en god aftale med en af ekspertens gode brugere der har analytics og et større forretningswebsite som jeg følger med i. Han fik analytics i forgårs så jeg regner med en måned eller to før vi har data nok til at kunne begynde at sige noget fornuftigt. men jeg er igang
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2006 - 14:54 #16
Okay, det lyder godt.