Avatar billede the-lion Nybegynder
12. februar 2006 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gem værdi som er komma tal?

Jeg har et problem med at jeg altid får denne fejl :
Fejltype:
Microsoft JET Database Engine (0x80040E14)
Antallet af forespørgselsværdier og destinationsfelter er ikke det samme.

Det er hver gang jeg prøver at gemme oplysninger til databasen, hvor en af felterne er en pris i dette format 23,50 da der er komma med i tallet laver den denne fejl selvom feltet i access databasen er sat til Reelt tal
Hvad kan jeg gøre for at undgå denne fejl (Dog uden at skulle ændre alle mine beløb til øre?
Avatar billede nythjem Nybegynder
12. februar 2006 - 15:24 #1
Hej Lion..

Det virker jo ganske givet som om du har glemt '', men andre ord: '" & dinvariabel & "'.

Frem med koden.. ;)
Avatar billede the-lion Nybegynder
12. februar 2006 - 15:27 #2
Hold kæft hvor pinligt :-)
Nå hvad kom med et svar :-)
Avatar billede nythjem Nybegynder
12. februar 2006 - 15:28 #3
Det blir vist en deler, hva ;-)
Avatar billede the-lion Nybegynder
12. februar 2006 - 15:33 #4
Når jeg har delt point ud og får et korrekt svar, er pointene også svarens :-)
Avatar billede nythjem Nybegynder
12. februar 2006 - 15:34 #5
Sådan kan det jo gå.

Tak for point..