Avatar billede jakob_eg Nybegynder
12. februar 2006 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskifte med egen router

Hej er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at sætte sin egen router til en adsl linie fra CC?
Jeg har kigget på en "ASUS WL-500g Deluxe" router og jeg har et gammelt "Siemens XpressLink" adsl modem fra TDC liggende som jeg måske kan bruge, eller er jeg også nødt til at købe et andet modem for at dette kan lade sig gøre?
Er der noget specielt man skal gøre eller være opmærksom på under opsætningen?
Avatar billede trold1 Nybegynder
12. februar 2006 - 12:59 #1
Jeg har selv CC og har gjort det at jeg har forbundet min trådløse router med CC router med et krydskabel og mine pc er så forbundet til min egen router enten med kabel eller trådløs. Virker problemfrit.
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
13. februar 2006 - 19:28 #2
Ja det var jo ikke lige det svar jeg havde håbet på, kunne godt tænke mig at høre fra nogen der har koblet CC udstyret fra og sat en anden router til.
Kunne nemlig godt tænke mig at benytte nogle af de egenskeber der er i min egen router
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
19. februar 2006 - 11:17 #3
Der var ikke meget hjælp at hente her desværre
Avatar billede zerocrash Nybegynder
12. marts 2006 - 11:36 #4
Hej Jacob.

Nu kommer jeg lidt for sent.. Men jeg kan fortælle dig at det ikke er muligt - ADSL-modemmet fra CC er konfigureret til CC's internet, deres gateways og systemer. Det er også den måde de kan finde ud af hvad der er galt med dit net hvis det er der opstår problemer.

Håber det var et lille svar... :)