Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 17:51 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

søger webhotel der kan hoste flere domæner

Skal ikke bruge meget trafik og det må gerne være så billgt som muligt.

Men det skal kunne hoste minimum 10 domæner.

Håber der er nogle som har nogle forslag.

Med venlig Hilsen

Nicocarlos
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 17:55 #1
Det behøver ikke at være dansk.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2006 - 18:01 #2
web10 tager 10 domæner pr hotel
Avatar billede whee Nybegynder
10. februar 2006 - 18:12 #3
Elitehost.dk har en større pakke men er ikke så billig som web10. Til gengæld får man en rigtig god service og høj kvalitet
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 18:16 #4
Okay tak indtil videre, vil gerne lige have lidt flere forslag før jeg lukker.

Elitehost virker meget dyr, da man skal have fat elite pakke til 189 om måneden for at kunne have 10 domæner.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2006 - 21:20 #5
Skal alle 10 domæner bare pege på samme Web eller hvordan ?
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 21:26 #6
Nej, de skal pege på hvert sit og man skal kunne bruge email addresserne til.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. februar 2006 - 21:29 #7
Hvor meget plads skal der være, og hvad må det koste ???
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 21:33 #8
min. 500 mb og 100 kr / måned er max.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2006 - 21:35 #9
www.web2u.dk

Bestil 10 webhoteller ! :)
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 21:37 #10
uff, det ville måske være rart at have det bare lidt samlet O_o
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2006 - 21:37 #11
Hvordan samlet 1 regning ?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. februar 2006 - 21:40 #12
Er det 500 mb pr. dom eller samlet ??
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 21:44 #13
Samlet som i måske 1 kontrol panel hvor man ikke skal logge ind med 10 forskellige brugernavne og koder.

Samlet - Hartnet.dk
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. februar 2006 - 21:50 #14
Synes Surftown er udemærket...
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 22:03 #15
ja men umiddelbart lyder web10, som det bedste indtil videre. Prisen er noget billigere end surftowns.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2006 - 22:12 #16
hos web10 er det samlet.
man bestiller 1 hotel+domæne
derefter kan man inde fra kontrolpanelet tilføje de 9 andre.
1 kontrolpanel, 1 logon, men hvert domæne kan opsættes helt individuelt med mail osv (og der er 1 GB lagerplads, så det skulle være nok)
jeg har flere domæner, 1 kører over activebuilder, de andre som almindelige hoteller
der er rimelig god support (email)
eneste minus: hvis oppetid på 100% er påkrævet, skal du overveje det en ekstra gang. jeg har brugt dem i flere år, og man skal regne med at det smutter et par timer om måneden. men det er ikke værre end at jeg stadig bruger dem til mit lille it-firma med årsomsætning på 2-300.000. jeg kan sagtens leve med det.
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 22:15 #17
Ja det lyder som den rigtige løsning, på så billige hoteller kan man heller ikke regne med 100% oppetid samt fremragende, man får jo tit hvad man betaler for.

Lukker om et par timer, hvis der ikke er kommet en bedre løsning :D
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 22:16 #18
*fremragende support
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2006 - 22:21 #19
bemærk dog at det ikke er hotelplads til videresalg - kun til egne domæner ... men jeg kender ikke lige definitionerne af hvornår det er dit eget
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
10. februar 2006 - 22:36 #20
ehm, det er mine egne og de skal ikke sælges videre, det må vist være definition nok ;D
Avatar billede giang Nybegynder
11. februar 2006 - 09:59 #21
Hos Surftown kan du få et webhotel med 10 domæner for kun 39,- pr. måned. Se evt. http://www.webhostpriser.dk/nyheder/250/ for hvordan du får 108 kr. i rabat.
Avatar billede hardorff Nybegynder
12. februar 2006 - 14:48 #22
Selv bruger jeg elitehost.dk. De er billige og yder en meget høj og venlig service.