Avatar billede bossand Nybegynder
10. februar 2006 - 15:13 Der er 8 kommentarer

Video-afspiller på hjemmesiden!!

Jeg har en hjemmeside, som jeg bruger til at dele video'er, som jeg selv laver..
Jeg bruger Frontpage til at lave hjemmeside i.
Men jeg har set at andre hjemmeside med video'er har et video-afspilningsprogram på selve hjemmeside.. f.eks. windows mediaplayer eller QuickTime player..

Men jeg kan ikke få afspilleren til at virke..
hvordan får jeg en videoafspiller på min hjemmeside.. (i kan se hvordan jeg mener med en afspiller på f.eks.:
http://fjolletobak.com/detail.php?search=hobbits&type=5&select=5&Submit=Søg&content=14728

MVH Frank Boss

www.bossand.dk
Avatar billede hmm10 Nybegynder
10. februar 2006 - 15:23 #1
Siden du henviser til gør således:

<object id="MediaPlayer" name="MediaPlayer"
classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
width="320" height="285" >
<param name="Filename" value="downloadsnew/sub_14728.wmv">
<param name="AnimationAtStart" value="true">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True">
<param name="TransparentAtStart" value="false">
<param name="ShowControls" value="true">
<param name="PlayCount" value="true">
<embed width="320" height="285" src="downloadsnew/sub_14728.wmv"
controller=true autoplay=true playeveryframe=false pluginspage="plugin.html">
</object>
Avatar billede bossand Nybegynder
10. februar 2006 - 15:27 #2
ja, det ved jeg godt..
men hvordan får jeg en afspiller på MIN hjemmeside??

frank
Avatar billede hmm10 Nybegynder
10. februar 2006 - 15:32 #3
Sæt objektet ind i din kode og ændre stien, så dir- og filnavn passer :)
Avatar billede bossand Nybegynder
10. februar 2006 - 15:37 #4
Jeg har fået sat afspilleren ind.. men hvordan får jeg den så til at afspille mine video'er..?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
10. februar 2006 - 15:43 #5
"downloadsnew/sub_14728.wmv" udskiftes med din sti til video'erne.
Avatar billede bossand Nybegynder
10. februar 2006 - 15:51 #6
sådan... nu fik jeg det til at virke!!
MANGE tak for hjælpen hmm10...:)
frank
Avatar billede hmm10 Nybegynder
10. februar 2006 - 15:53 #7
selv tak
Avatar billede hmm10 Nybegynder
25. september 2006 - 12:56 #8
Du lukker et indlæg ved at acceptere et eller flere svar. Det gør du ved at vælge det eller de brugernavne i området over tekstfeltet, som du skriver kommentarer/svar i.

Held og lykke med hjemmesiden :)