Avatar billede enchant Nybegynder
08. februar 2006 - 17:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opsætning af trådløst netværk

Jeg har købt en bærbar computer med trådløst netværkskort i.
Herhjemme kan jeg godt komme på et trådløst netværk (ved ikke hvilket).
Men ude på mit udannelses sted kan jeg ikke komme på det Deres trådløse netværk-
Jeg har snakket med deres it mand og han siger atmin computer er sat op til asus netværk.
Han siger hvis jeg skal kunnne koble mig på deres skal jeg koble igennem windows..

Det forstår jeg ikke en brik af.

Nogle der kan forklare mig dette og hvordan jeg så konfigurer så jeg kobler på med windows?
Avatar billede t-bee Novice
08. februar 2006 - 18:18 #1
Inde i "wireless connection network properties" under "wireless networks" er der en tjeckbox der hedder "use windows to configure my wireless network" sæt hak i den.
Avatar billede t-bee Novice
08. februar 2006 - 18:20 #2
Det kan også være du kan åbne det ASUS program der styrer dit netkort og deri vælge at lade windows styre forbindelsen.
Avatar billede enchant Nybegynder
05. april 2006 - 14:23 #3
Windows siger den nok mangler noget software.. Problemet er at det hele var instaleret da jeg købte den. Har kun fået sådan en rescue cd med og der kan jeg ikke finde noget....  Kan man hente noget på microsoft hjemmeside?
Avatar billede enchant Nybegynder
28. september 2006 - 18:05 #4
Har solgt computeren så.... Smid et svar så er der point
Avatar billede t-bee Novice
29. september 2006 - 11:08 #5
Drastisk løsning alligevel:)