Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 17:25 Der er 11 kommentarer

hjälp med bios

kan nogen forklare hvorfor  jeg oplever dette
mine ting i pcen er
asus p4s8x-x bios 1004
pc3200 ddr400 512mb
cpu intel 2.6
jeg ved ikke om der er noget som er fokert i bios for det er helt nyt
jeg har byttet for det gamle sluttede at virke det gamle var et
chaintech 7aja2
amd 1600+ cpu
sdram 512mb
och jeg synes det arbejde hurtigere
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 17:36 #1
hvor er det du mener det gamle var hurtigere
er det i opstarten , eller i windows
det er vel også en ny indstaleret windows
Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 17:44 #2
ja windows er ny indstalleret
det er både opstart og windows jeg synes det går segt
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 17:50 #3
prøv først
start>>pogrammer>>start
slet alt der er , så den er tom
start>>kør , skriv " msconfig" enter
deaktiver alt du er sikker på ikke behøver starte op med windows under start
Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 17:54 #4
det har jeg gjordt
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 18:07 #5
tror nu ikke det er din bios der er fokert
enten er der et eller andet ekstra der starter med op , ellers er det bare en ide
det har jeg selv haft, den fornemmelse , man forventer en væsentlig forøgelse , så føles det meget langsommere
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 18:08 #6
en anden mulighed kan også være din antivirus , dem er der stor forskel på
især hvis du bruger norton
Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 18:16 #7
jeg har ikke antivirus prog. og har testet med hijack og der var alt ok.
för kunne jeg ha flere projekt igang uden at det märktes noget,
har jag bare 2 projekt igang nu så er det segt
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 18:58 #8
antivirus er ret vigtigt , og hvis du ikke er meget god til hijack , så er den intet værd , den er ikke for alm mand uden en spesialist
så kan nemt være der problemet er
Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 19:08 #9
den er kontroleret af fasli
Avatar billede fromsej Praktikant
08. februar 2006 - 19:55 #10
Jeg dobbelttjekkede lige loggen, den var fin ren.*S*
Hvilke drev har du i maskinen, hvor sidder de på Primary og Secondary, hvordan er de jumpet?
Avatar billede keldparly Nybegynder
08. februar 2006 - 21:20 #11
problemet er bl.a. andvender jeg bitspirit og går ud på nettet samtidigt så går det så langsomt at åbne siderne, ska jeg gå ind i stigfinder tar det lang tid ,så kan jeg blive ved. det har jeg ikke oplevet med de gamle ting. det er derfor jeg undre