Avatar billede xavlep Nybegynder
08. februar 2006 - 16:23 Der er 3 kommentarer

hvordan sætter jeg 2 headset i netværk med hinanden

Hej

Jeg har 2 pc'er i netværk, som bruges til at spille på, men de er ikke i samme værelse. Hver pc er udstyret med en headset (USB + mikrofon, Abeier AU 501), og jeg vil gerne have at man kan høre hinanden ved at benytte headsetter (i stedet for at der bliver råbt over lejlighed "din noooob! du fik mig ti lat dø", WoW lore...).

Hvordan, hvilke software kan jeg benytte for at man kan høre hinanden? Kan man så stadig høre spillets lyd?

På forhånd tak.
Avatar billede coversdk Nybegynder
08. februar 2006 - 16:27 #1
Hvis det kun er jer to, kan i bruge Gtalk (Googletalk)

Det eneste det kræver er en Gmail konto hver(hvis i ikk har det vil jeg godt sende en) og så internet til at starte det op ;)
Avatar billede xavlep Nybegynder
10. februar 2006 - 10:42 #2
Svarer det så ikke til Skype eller Messenger? Er der ikke en måde at undgå internettet? Men du siger "starte det op", jeg kigger på det.
Tak for dit svar :-)
Avatar billede coversdk Nybegynder
10. februar 2006 - 15:41 #3
det var så lidt :D

Det jeg mener med at starte det op.. er at da hvis du river internette fra kan du godt snakker videre med den person du sidder i lan med :D