Avatar billede oldfarm Nybegynder
07. februar 2006 - 08:40 Der er 1 kommentar

Logning af Password Expires in XX days

Hej, jeg sidder på en del HP-UX maskiner hvor der er flere brugere på hver maskine. Jeg kan se at ftpd logger i sysloggen når der er X antal dage til at en konto expirer når man forsøger at logge ind.

Men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan sætte op at der skal logges når en konto er ved at expire passwordet.

Det ville lette arbejdet en del da passwords har det også at udløbe om natten ;)

Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede dank Nybegynder
05. juni 2007 - 12:41 #1
Du skriver at der logges når det er ved at udløbe, og så skriver du at du ønsker at der skal logges når det er ved at udløbe..

Kan du forklare lidt bedre hvad det helt nøjagtigt er du ønsker?