Avatar billede idefix2 Nybegynder
06. februar 2006 - 21:09 Der er 6 kommentarer

Service Pack 2

Hej.
Når jeg er ved at installere Service Pack 2 så skal den lave en sikkerhedskopi af registeringsdatabasen men den gør det genstater computeren uden varsel når den starter op siger den "Systemet er genoprettet efter en alvorlig fejl" så klikker jeg for at se en fejl report og der i står der
C:/WINDOWS/Minidumb/Mini020606-01.dmp
C:/DOCUME~1/Lars/LOKALE~1/Temp/WER1.tmp.dir001/sysdata.xml

Er det nogen der ved noget om hvad der er galt?
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. februar 2006 - 21:16 #1
Hvis du åbner dokumentet Mini020606-01.dmp kan du læse hvad den er surover. Evt. i fejlsikker tilstand.
Avatar billede idefix2 Nybegynder
06. februar 2006 - 21:22 #2
Det der står i den er det rene omputer snak jeg har lige et eksembel : PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE §š‹/jÂ
sådan noget.
Avatar billede idefix2 Nybegynder
06. februar 2006 - 21:45 #3
Der er ikke andre?
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. februar 2006 - 21:46 #4
Tryk F8 under starten, og vælg sidste sikre start.
Avatar billede idefix2 Nybegynder
06. februar 2006 - 21:48 #5
ok
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. februar 2006 - 21:49 #6
Eller vælg et gendannelsespunkt som ligger før installationen af SP2, hvis den har lavet et sådant.