Avatar billede bigg Nybegynder
06. februar 2006 - 08:30 Der er 3 kommentarer

To knapper oven på hinanden?

Hej Drenge og Piger,

Har et lille problem, jeg skal finde ud af hvordan jeg kan have to aktive knapper oven på hinanden..

Jeg har kodet en menu..

Hvor jeg har en knap ("movieclip") liggende oven på menupunkterne til at finde muse positionen.. Men det er kun øverst liggende knap der er aktiv...

har prøvet med trackAsMenu men virker ikke som om det virker.. :/

/Bigg
Avatar billede barklund Nybegynder
06. februar 2006 - 12:47 #1
Det kan man ikke. Du må lave det på en anden måde :)

For eksempel ved at holde øje med musepositionen efter rollover og du viser menuen via Mouse.addListener.

--
Morten Barklund
Avatar billede pulento Nybegynder
12. februar 2006 - 23:30 #2
Din mouse behøver ikke at køre over nogen knap for at du ved hvor den er.
Brug _xmouse og _ymouse

--Pulento
Avatar billede bigg Nybegynder
14. februar 2006 - 13:08 #3
Løste det med hitTest på den ene og knap på den anden..
Problemet ved dette er dog at det bruger mere CPU og når man laver
store flash ting lære men hurtigt at spare.. ;)

/Ellers tak for hjælpen drenge.. :-/