Avatar billede njhvidberg Nybegynder
05. februar 2006 - 10:58 Der er 2 kommentarer

Dc-Dc converter til MP3800 projector

Halløj
Er der nogen her på Eksperten der skulle have et dc-dc converter print liggende til en HP/Compaq MP3800?
Regulatoren på mit print er flækket og indmaden fordampet!

Printet har en trekantet facon, der står "OSRAM 300DCH/05" på den ene side og "PT-VIP DCDC Converter" på den anden.
På selve regulatoren kan jeg tyde følgende: "MRC", "VIPer100A"
Avatar billede gyraf Nybegynder
06. februar 2006 - 12:52 #1
Måske ville det fornuftige - i denne situation - være at kontakte HP/Compaq's serviceafdeling for at få reservedele..

Jakob E.
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
07. februar 2006 - 12:14 #2
Jomenserdu...
Det må ikke koste noget (eller ret meget) så hvis jeg henvender mig til hp/compaq vil det koste 3 milliarder, mindst.
Og får jeg ikke fat i printet ryger stumperne ud, værre er det ikke :-)