Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af subdomain

Hej

Hvor lang tid går der normalt fra man har oprettet et subdomain, til man kan se dette med sin browser.

Jeg har netop oprettet et nyt subdomain på min konto ved surftown. Jeg kan uploade filer, men endnu ikke tilgå det med min browser. Er dette relateret til opdatering af DNS servere?

J;-)
Avatar billede leif Seniormester
04. februar 2006 - 15:26 #1
Hvis det er DNS ændring indvolveret op til 12-24 timer !

Hvad er domænet ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 15:42 #2
Det er et subdomæne under et af de domæner jeg passer. Har desværre lovet at jeg ikke vil oplyse yderligere. Hvor kan jeg søge mere info?

Der er formentligt en DNS ændring involveret.
Avatar billede leif Seniormester
04. februar 2006 - 16:57 #3
Så må du nok vente 12-24 timer for at se om det er DNS som er problemet !

Kan du ping domænet ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 18:47 #4
Ja domænet kan pinges.
Avatar billede leif Seniormester
04. februar 2006 - 19:33 #5
Nu kender jeg ikke til Surftown subdomain system men hvis du kan pinge subdomain.domain.dk så skulle det også gerne virke i en browser.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. februar 2006 - 06:00 #6
nu er det der. smid et svar.
Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2006 - 22:11 #7
.