Avatar billede kingelle Nybegynder
03. februar 2006 - 00:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft office på Mac

Hej, jeg påtænker at købe en mac til min datter hun er brændt varm på en hvis bærbar og vil høre om Microsoft office som jeg bruger på min almindelige pc virker på en Macintosh, jeg ved man kan få Office pakke til Mac, jeg vil bare høre om der er forskel på 2 to office pakker
Avatar billede gecko Nybegynder
03. februar 2006 - 08:02 #1
Ja, der er stor forskel.

Du kan ikke bruge nogle af dine pc programmer eller spil på en mac, men du får til gengæld en utrolig stabil maskine, hvor alting er lettere end på en pc ;-)
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. februar 2006 - 08:35 #2
Det skal lige siges at man sagtens kan få en udgave af Microsoft Office til mac, og den er kompatibel med PC-versionen, så i kan sagtens udveksle dokumenter på tværs af systemerne.
Avatar billede kingelle Nybegynder
14. august 2007 - 18:42 #3
tak