Avatar billede elisabeth Nybegynder
28. april 2001 - 18:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hjælp til nonprofit forening

Er der nogen, der kunne tænke sig at designe et smart, men smagfuldt logo til siim borgerforening. Jeg har selv designet et men det er simpelthen for grimt. Det behøver ikke at være meget stramt i designet men må gerne være grafisk flot. jeg skal bruge det til en hjemmeside som jeg forhåbentlig snart for tid til at lave(der vil vedkommendes navn selvfølgelig blive skrevet) og jeg laver jævnligt trygsager til foreningen. Jeg håber på snarligt hjælp.
NB: jeg skal bruge logoet i standard bannerstørrelse og et i 1/3 størrelse af et banner

Mvh Elisabeth
Avatar billede tomle Nybegynder
28. april 2001 - 18:09 #1
Hvad skal der helt præcist stå?
Avatar billede elisabeth Nybegynder
28. april 2001 - 18:12 #2
Siim Borgerforening
Avatar billede tomle Nybegynder
28. april 2001 - 18:13 #3
Hvis du kan give de præcise mål, kan jeg lave det til mandag (senest).
Avatar billede elisabeth Nybegynder
28. april 2001 - 18:27 #4
Helt præcise mål er ikke så vigtige, da mit design til hjemmeside ikke er lagt fast endnu. Jeg har selv photoshop og kan selv gå ind og lave små ændringer i størrelsen, hvis det bliver nødvendigt. Ellers er størrelsen som ovenstående. Tak for du gider hjælpe. Jeg håber dette ikke kommer til at stå to gange fordi det var som om eksperten smed mit første svar ud.
mvh Elisabeth
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. april 2001 - 19:22 #5
jeg er i gang med et logo til dig lige nu.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. april 2001 - 19:23 #6
hvad sqlle der evt. være på logo\'et?

/MN
Avatar billede elisabeth Nybegynder
28. april 2001 - 19:38 #7
-ezzuk: Tak jeg venter spændt

-master_nemo: Der skal stå Siim Borgerforening. Det må godt være grafisk flot men også lidt hyggeligt. Det behøver ikke være så stramt i designet som et firmalogo så der er lidt friere tøjler, men higt tech og i crom skal det nok ikke være. Lidt moderne landsbyidyl byen er meget en blanding af meget gamle bindingværk huse og nye bl.andet økologiske træhuse. Folk er enten fra området Ry eller tilflyttere fra Århus så vi snakker ikke træsko og komøj.
mvh Elisabeth
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. april 2001 - 13:27 #8
elisabeth> jeg er ikke gået i gang med logoet endnu, da jeg mildest talt er drænet for ideer. sorry. men så snart jeg kommer i tanke om noget går jeg i gang.

nå ja; for at gøre det lidt nemmere, må du gerne forklare hvilke farver du vil bruge.
Avatar billede shine Nybegynder
29. april 2001 - 15:41 #9
jeg prøver, men det er sgu svært når man ikke ved hvordan billedet skal se ud!
Avatar billede shine Nybegynder
29. april 2001 - 15:59 #10
http://www.shine-works.subnet.dk/siim.jpg

ja, jeg ved godt at det ikke er prængende, men jeg mangler ideeer. det er lidt svært at lave et logo til en borgerforening!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
29. april 2001 - 18:33 #11
-shine: Tak for forsøget men det er lidt for \"tungt\" et design.

-ezzuk. farverne skal være lette, gerne pasteller (ikke babylyserød- lysegul) uden at være nuttet. Vi har et stort smukt kastanietræ ved indgangen til byen som jeg regner med at lave til et vandmærke på nogle af siderne og der har jeg tænkt mig at kombinere off-white + kit med eventuelt et farvestrøg af enten lys blå eller lys grøn. Jeg håber det hjalp.
Avatar billede coinz Nybegynder
04. maj 2001 - 13:03 #12
jeg vil også være med

er klar med noget om et stykke tid...

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
04. maj 2001 - 13:25 #13
det er godt nok meget hurtigt lavet men kan ikke finde på mere ligenu...

http://www.whitehat.dk/coinz/hjemmefusk.jpg

-coinz-
Avatar billede elisabeth Nybegynder
06. maj 2001 - 14:44 #14
-coinz Tak for forsøget det var slet ikke så dumt, hvis man ser bort fra baggrunden. Til baggrunden kunne jeg godt tænke mig noget nedtonet naturfoto kombineret med grafik.
mvh Elisabeth