Avatar billede messiahdk Nybegynder
02. februar 2006 - 13:34 Der er 5 kommentarer

"The application failed to initialize properly. 0xc0000017"

Hey!

Jeg spiller ofte lidt football manager 2006 med en ven. Så jeg har sat en vpn server op så vi kan spiller over "lan". Men ofte får jeg følgende fejlmeddelelse:
"The application failed to initialize properly. 0xc0000017"

Det er irrititerende for så kan jeg ikke komme til at gøre noget. Jeg kan ikke save. Jeg kan ikke starte task manager. lyden forsvinder.
jeg har søgt lidt på google og kommet frem til det her link
http://support.microsoft.com/?scid=kb;EN-US;Q315351
men forstår ikke rigtigt hvad det er de vil have en til at gøre
Avatar billede hcma Novice
02. februar 2006 - 13:51 #1
Metode 1: genstart pc i fejlsikker tilstand og fjern så Aventail Connect. (for at starte i fejlsikker tilstand skal du trykke F8 undet opstart og så vælge fejlsikkertilstand)

Metode 2: Tilføj Svchost.exe filen til Aventail Connect eksluder-listen. Svchost.exe er typisk gemt i C:\Windows\System32

Yderligere information / download af patch kan du finde på http://support.aventail.com

ovvenævnte skulle være en oversættelse af microsoft's anbefalinger.
Avatar billede messiahdk Nybegynder
02. februar 2006 - 14:08 #2
ja, problemet er bare jeg ikke har installeret noget aventail connect, så ved ikke lige hvad det er?  og når man går ind på det link de linker til får man bare "siden kan ikke findes"
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2006 - 16:42 #3
et skud:
|Kontrolpanel|System|Avanceret|Ydeevne|Indstillinger|Avanceret|Virtuel Hukommelse|Skift| sæt prik i "Systemadministreret størrelse" genstart se om det gør en forskel.
Avatar billede messiahdk Nybegynder
06. februar 2006 - 19:33 #4
efter jeg har været inde og sætte system administreret side fil på er lyden begyndt at skratte helt vildt hver gang cpu'en loader :|
Avatar billede hcma Novice
06. februar 2006 - 20:00 #5
har du nogen fornemmelse af hvad det er som skratter (blæser, køler, højttaler, harddisk ....)