Avatar billede exp Juniormester
01. februar 2006 - 20:31 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Personlige erfaringer med webhoteller

Hey folkens,

jeg står foran at skulle have et par hjemmesider på nettet - har købt domæner til, men mangler nu webhotel(ler).

Jeg benytter pt. www.starthotel.dk til flere af mine domæner, men det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst var på markedet og kigge, så vil lige høre, hvad der findes af gode webhoteller i dag.

Da det er små hobbysider begge to, søger jeg ikke en stor professionel løsning, dog vil ihvertfald den ene kræve en temmelig stor mængde harddiskplads, da den vil komme til at indeholde en del billeder)

Det skal være PHP og MySQL (helst på linux).

Personlige erfaringer er værdsat, derimod ønsker jeg ikke, blot at blive henvist til serverplads.dk og lignende sammenligningssider.
Desuden ønsker jeg ikke plads hos en privat (selvom det da er en venlig tanke). Det er professionelle løsninger jeg søger.
Avatar billede 7th Praktikant
02. februar 2006 - 00:45 #1
Jeg har personligt gode erfaringer med www.surftown.dk, idet jeg har haft et webhotel hos dem i to år. Oppetiden har det seneste halve år været god og stabil. Kundeservicen er også ganske fornuftig set i lyset af hvad man betaler.
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2006 - 15:25 #2
Kender personligt www.web2u.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. februar 2006 - 15:27 #3
Avatar billede exp Juniormester
04. februar 2006 - 06:01 #4
leif og fsconsult.dk >>
Kan i personligt stå inde for, at det er professionelle og seriøse foretagener, dem i anbefaler?

Har før prøvet at blive skuffet, og det ønsker jeg ikke igen. Jeg leder lige så meget efter en udbyder, jeg tør viderestille mine kunder til. Den bedste måde at gøre det på (i mine øjne), er at afprøve alle relevante udbydere.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
04. februar 2006 - 07:08 #5
jeg har gode personlige erfaringer med begge webhoteller.

iøvrigt får du normalt hvad du betaler for, også indenfor webhoteller ;-)
Avatar billede exp Juniormester
04. februar 2006 - 13:18 #6
fsconsult >>
Ja det er jeg klar over, men som jeg også skrev ovenfor, så kan det måske ikke helt betale sig, at gå efter den hyperprofessionelle løsning til hobby- eller visitkortsider ;-)
Avatar billede leif Seniormester
04. februar 2006 - 13:22 #7
Jeg er en af ejerne i www.web2u.dk ( Så man kan da godt sige jeg kender dem :-) )
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
04. februar 2006 - 14:01 #8
nej, tror da også at b-one og lign. har deres berettigelse til den slags sider ;-)

iøvrigt har jeg hørt godt om secnet, men har ingen erfaring med dem selv.
Avatar billede exp Juniormester
04. februar 2006 - 14:31 #9
fsconsult >>
Mht. b-one, så suger deres kundeservice jævnt meget (oppetiden er heller ikke imponerende) :-)
Visse områder, skal man bare ikke bevæge sig ind på ;-)
Avatar billede exp Juniormester
17. februar 2006 - 19:03 #10
7th / leif / fsconsult >>
Læg et svar.

Jeg tester foreløbig danskewww.dk - indtil videre ser det meget godt ud. Lige bortset fra en noget lang oprettelsesperiode :-/
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 19:11 #11
www.danskewww.dk skulle vist så vidt jeg husker ikke være det bedste ifølge andre forums og være tunge at danse med hvis der er problemer.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
17. februar 2006 - 23:08 #12
svar
Avatar billede 7th Praktikant
05. marts 2006 - 06:24 #13
Svarer.