Avatar billede jra Nybegynder
01. februar 2006 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slette i udbakke

hej
er der nogle der kan hjælpe mig med at slette en mail der ligger i udbakke som bliver ved med at forsøgt at blive sendt men kan ikke modtages (troer jeg) af modtageren da deres postkasser er for lille.
Jeg modtager konstant mail med teksten:
The user(s) account is temporarily over quota.
The following attachments have been removed from the bounce message: Optiker.mpg

Jan
Avatar billede istebjerg Nybegynder
01. februar 2006 - 21:23 #1
Hvis den ligger i din udbakke er det bare at markere og trykke delete.. Hvis ikke, så prøv at gå ind på din mail via nettet(webmail hos din udbyder) og se om den ligger der.. (samme password som til din mail)..
/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
01. februar 2006 - 21:27 #2
Og jo det er fordi du sender til 'en med en begrænset "modtage evne", enkelte mailbokse kan kun modtage op til 5 mb. og ligger der flere mails (eks. 3 mb læste men ikke slettet, og din fil fylder 3mb) kan den ikke blive modtaget..
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2006 - 02:28 #3
Nogen gange er det nødvendig at afbryde forbindelsen til internettet for at få lov til at slette en mail i udbakken. Hiv evt. netstikket ud.
Avatar billede jra Nybegynder
02. februar 2006 - 08:34 #4
Hej
Har selv løst problemet
Jeg fjernede fluebenet i aut. send og modtag så kunne jeg slette i udbakke

Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2006 - 09:34 #5
He he, ja jeg brugte et andet udtryk, at afbryde forbindelsen til internettet....
Men godt du fik den slettet.  c",)