Avatar billede janl2000 Nybegynder
01. februar 2006 - 09:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra asp.net 1.0 til 2.0 popupcalender

Hej eksperter

Har en side hvor jeg kan klikke på et link og der popper en kalender op, man vælger en dato og kalenderen luker og datoen er overført til en tekstbox koden virker til asp.net 1.0 men ikke til ver 2.0 de har ændret på nogle metoder har følgende kode fra 1.0:

private void calDate_SelectionChanged(object sender, System.EventArgs e)
        {
            string strScript = "<script>window.opener.document.forms(0)." + control.Value + ".value = '";
                strScript += calDate.SelectedDate.ToString("dd/MM/yyyy");
                strScript += "';self.close()";
                strScript += "</" + "script>";
    RegisterClientScriptBlock("anything", strScript);

        }

Har så lavet det samme for 2.0 ser ud som følgende:

protected void cldDato2_SelectionChanged(object sender, EventArgs e)
    {
        string strScript = "<script>window.opener.document.forms(0)." + Control.Value + ".value = '";
        strScript += cldDato2.SelectedDate.ToString("dd/MM/yyyy");
        strScript += "';self.close()";
        strScript += "</" + "script>";
        ClientScript.RegisterClientScriptBlock("anything", strScript);
}

Her siger den at jeg skal bruge clientScript, som indeholder (type type, string key, string script)

Type: the type of the client script to rigister
Det nye er typen, jeg ved ikke hvad jeg skal skrive her

Måske nogen kan hjælpe???
Avatar billede janl2000 Nybegynder
01. februar 2006 - 09:40 #1
der skal selvfølgelig kun være en ClientScript.RegisterClientScriptBlock("anything", strScript);
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
01. februar 2006 - 09:43 #2
du skal bruge
ClientScript.RegisterClientScriptBlock(this.GetType(),"anything", strScript);
Avatar billede janl2000 Nybegynder
01. februar 2006 - 20:25 #3
Det har du da helt ret i takker :D
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
01. februar 2006 - 20:58 #4
np har selv haft samme problem :)