Avatar billede peter26 Nybegynder
31. januar 2006 - 15:06 Der er 11 kommentarer

Jeg kan ikke uploade min hjemmeside med asp

Jeg har købt webhotel med asp, og vil så uploade den til den købte adresse.

Jeg har brugt WS_FTP 95 til at uploade, men der sker intet.
Den kommer med: Server Error in '/' Application over hele skærmen opdelt i mine frames.

Hvordan får jeg løst problemet?

Vh
Peter
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 16:35 #1
hvis ikke du allerede har så gør følgende;

funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl" og så om du får en mere brugbar fejlmelding ud af det.

Ellers prøv at giv et link så vi kan se fejlen.
Avatar billede peter26 Nybegynder
31. januar 2006 - 17:42 #2
Har jeg prøvet er stadig det samme

www.petererikhansen.dk
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 19:46 #3
Er det asp eller .net du har gang i?

Jeg får følgende;

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>
Avatar billede peter26 Nybegynder
31. januar 2006 - 19:54 #4
Det er asp.net
Avatar billede peter26 Nybegynder
31. januar 2006 - 19:55 #5
og får samme fejl
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 22:53 #6
det var bare fordi du skrev asp i din titel ;)

som det er nu er det jo umuligt at se præcis hvad der går galt - så prøv det beskrivelsen foreslår, altså lav den ændring i din web.config.
Avatar billede peter26 Nybegynder
01. februar 2006 - 10:29 #7
Det har jeg prøvet - og intet sker
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2006 - 23:38 #8
det lyder underligt. og du er sikker på at web.config er lagt det rigtige sted osv? prøv evt at lav en super simpel side og se om den også fejler.
Avatar billede peter26 Nybegynder
06. februar 2006 - 20:43 #9
Jeg kan sagtens uploade hvis jeg laver total simpel side.
Det er så snart jeg begynder at opsætte i frames, det går galt
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 21:05 #10
frames burde heller ikke være tilladt at lave længere specielt når man så vil bevæge sig over på .net-platformen... men ellers skal jeg ikke kunne komme med nogen forklaring.
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:44 #11
lukketid?