Avatar billede visuel Nybegynder
30. januar 2006 - 21:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tillut 2 skærme

Hey

Jeg har en fujitsu siemens computer Scaleo C der fra fabrik har 2 skærmkort installeret hvoraf det ene er bygget på bundkort.

Mit problem er at jeg ikke kan tilslutte 2 skærme, men kun 1.

nogle der kan hjælpe mig igennem problemmet?? please
Avatar billede face Nybegynder
30. januar 2006 - 21:50 #1
Inde i bios skal du sætte AGP som primary.....
Avatar billede face Nybegynder
30. januar 2006 - 21:51 #2
Ellers er det den anden der skal være primary... Hvis det ene ikke virker så prøv det andet...
Avatar billede visuel Nybegynder
30. januar 2006 - 22:00 #3
hmm.. Ingen af delene virkede :(
Avatar billede visuel Nybegynder
30. januar 2006 - 22:00 #4
Har du andre gode forslag?
Avatar billede hldc Nybegynder
30. januar 2006 - 22:03 #5
højre klik på skrivebord, vælg egenskaber..under indstillinger kan du vælge skærme
Avatar billede visuel Nybegynder
30. januar 2006 - 22:10 #6
har jeg prøvet. Den viser fint 2 skærme, men jeg kan ikke ændre indstillingerne på skærm 2.
Avatar billede visuel Nybegynder
30. januar 2006 - 22:18 #7
Den påstår bare at skærmen ikke er aktiv, men hvis jeg aktivere den og trykker "anvend" går den tilbage til "ikke aktiv"
Avatar billede visuel Nybegynder
01. februar 2006 - 13:50 #8
NYE OPLYSNINGER!!!

Hey igen. jeg har nu fundet ud af at det der er installeret fra fabrik er et skærmkort der sidder i et AGP-slot og det andet er bygget på bundkortet.

Overskriver det ekstra tilføjede kort det der er bygget på bundkortet eller kan man få det til at virke med 2 skærme på en måde?
Avatar billede hldc Nybegynder
01. februar 2006 - 14:56 #9
Du skal have et nyt grafikkort.  f.eks  det her  http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=340824&lokation=
Og så en adapter  vga on dvi  http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=800170&lokation=
Avatar billede visuel Nybegynder
01. februar 2006 - 17:04 #10
ok - dvs. at man ikke kan bruge det der sidder på bundkortet?

Smid et svar :)

Tak for hjælpen...
Avatar billede hldc Nybegynder
03. februar 2006 - 09:33 #11
Svar