Avatar billede blackscorpion Nybegynder
29. januar 2006 - 16:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Får Blank Side.

Hej Eksperter.

Sidder her med et mega problem...

har en side som virker perfekt på min, ingen problemer osv.

men når jeg så smider den op på min "kundes" webhotel, får jeg blank side.

Side der kan se hvad der er galt ? fejl osv.

- BlackScorpion.

Koden ser sådan her ud.

------------------------------------

<?php

session_start();

require("../admin/config.inc.php");
require("../includes/functions.inc.php");

?>
<html>
<head>
  <style type="text/css">
  .td.header {
    font-size: 12px;
    color: #000000;
    border-bottom: 1px solid #CCCCCC;
  }

  A:link, A:visited, A:active {
    color: #000000;
    text-decoration: none;
    font-size: 12px;
  }

  A:hover {
    text-decoration: underline;
    color: #000000;
    font-size: 12px;
  }

  input {
    border: 1px solid black;
    font-size: 12px;
  }

  .content {
    font-size: 12px;
  }
  </style>

  <script type="text/javascript">
    function valider(){
      var kl1 = document.getElementById('kl1');
      var kl2 = document.getElementById('kl2');
      var regexp = new RegExp('([0-1][0-9]|2[0-3])\.[0-5][0-9]$');

      if (kl1.value == kl2.value) {
        alert('Du skal angive 2 forskellige tidspunkter.');
        return false;
      }
      else if(kl1.value > kl2.value) {
        alert('Det angivet \'Fra\' tidspunkt er senere det angivet \'Til\' tidspunkt');
        return false;
      }
      else if (!kl1.value.match(regexp)){
        alert('Det angivet \'Fra\' tidspunkt er ugyldigt.');
        return false;
      }
      else if (!kl2.value.match(regexp)) {
        alert('Det angivet \'Til\' tidspunkt er ugyldigt.');
        return false;
      }
      else{
        return true;
      }
  </script>

</head>
<body topmargin="5" leftmargin="5">

<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" width="100%">
  <tr>
  <td class="header">
<?php

$day_names = array(0 => 'Søndag', 'Mandag', 'Tirsdag', 'Onsdag', 'Torsdag', 'Fredag', 'Lørdag');

$month = date('m', $_REQUEST['date']);
$month_name = date('F', $_REQUEST['date']);

switch($month) {
    case "01": $month_name = "Januar"; break;
    case "02": $month_name = "Februar"; break;
    case "03": $month_name = "Marts"; break;
    case "05": $month_name = "Maj"; break;
    case "06": $month_name = "Juni"; break;
    case "07": $month_name = "Juli"; break;
    case "10": $month_name = "Oktober"; break;
}

$day_name = date("w", $_REQUEST['date']);
$day = $day_names[$day_name];

echo $day ." d. ".date("j", $_REQUEST['date'])." ".$month_name." ".date("Y", $_REQUEST['date']);

?>
  </td>
  <td align="right" class="header">
    <a href="#" onclick="parent.hideBox(); parent.location.reload(true)">Luk Vindue</a><br>
  </td>
  </tr>
  <tr>
  <td colspan="2" align="center" class="content">
    <br style="font-size: 5px">
    Kan arbejde: <br>

    <table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" width="200" class="content">
    <tr>
      <form action="popup_date_update.php" method="POST" name="reg" onsubmit="return valider();">
      <td align="right">
<?php

connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pass, '********');

$sql = "select * from scanvikar.calendar1 where userid = '$_SESSION[cprnr]' AND int_date = '$_REQUEST[date]'";

if(mysql_num_rows($result = mysql_query($sql))) {
  while($content = mysql_fetch_array($result)) {
  extract($content);

  echo "<input type=\"hidden\" name=\"int_date\" value=\"".$_REQUEST['date']."\">\n";
  echo "<input type=\"hidden\" name=\"new\" value=\"no\">\n";
  echo "Fra : <input type=\"text\" name=\"work_start\" value=\"" . $work_start . "\" id=\"kl1\" onblur=\"this.value = this.value.replace(':','.');\" maxlength=\"5\" onclick=\"this.value=''\"><br>\n";
  echo "Til : <input type=\"text\" name=\"work_end\" value=\"".$work_end . "\" id=\"kl2\" onblur=\"this.value = this.value.replace(':','.');\" maxlength=\"5\" onclick=\"this.value=''\"><br>\n";
  echo "<input type=\"submit\" value=\" Opdater \"><br>\n";
  }
else {
  echo "<input type=\"hidden\" name=\"int_date\" value=\"".$_REQUEST['date']."\">\n";
  echo "<input type=\"hidden\" name=\"new\" value=\"yes\">\n";
  echo "Fra : <input type=\"text\" name=\"work_start\" id=\"kl1\" value=\"00.00\" onblur=\"this.value = this.value.replace(':','.');\" maxlength=\"5\" onclick=\"this.value=''\"><br>\n";
  echo "Til : <input type=\"text\" name=\"work_end\" id=\"kl2\" value=\"00.00\" onblur=\"this.value = this.value.replace(':','.');\" maxlength=\"5\" onclick=\"this.value=''\"><br>\n";
  echo "<input type=\"submit\" value=\" Opdater \"><br>\n";
}

?>
    </td>
    </form>
    </tr>
  </table>

  </td>
  </tr>
</table>

</body>
</html>

---------------------------
Avatar billede torbens_dk Nybegynder
29. januar 2006 - 17:08 #1
Mangle webhoteller undertrykker php advarsler og fejl. Derfor kommer den en blank side
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
29. januar 2006 - 17:12 #2
jamen ved du hvad jeg kan gøre ved det ??
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
29. januar 2006 - 17:20 #3
okey har løst problemet... havde fået rykker en fil, så lukker og slukker, men tak for dit svar. ;)
Avatar billede torbens_dk Nybegynder
29. januar 2006 - 17:23 #4
Så var det jo faktisk det, fordi du ikke fik fejl beskeden. :-)
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
29. januar 2006 - 17:27 #5
det er faktisk rigtigt nok, manglede en fejl besked om filen ikke kunne findes... men har fået det på de andre sider, derfor jeg ikke tænke på at det måske var en fil der manglede.