Avatar billede cobra Nybegynder
28. januar 2006 - 10:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg have et is domæne henne?

Jeg har en kunde, som har et islansk domæne...
Er der nogen der ved hvilken webhoteller der understøtter domæner fra island?
Avatar billede leif Seniormester
28. januar 2006 - 10:50 #1
Hvis han eller du kan kontrollere DNS selv burde alle kunne hoste det ?

Prøv www.web2u.dk
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 13:53 #2
alle kan hoste det, det er bare DNS der skal sættes op til at pege på det webhotel du nu måtte vælge.
Avatar billede whee Nybegynder
28. januar 2006 - 13:54 #3
Som leif skriver, så bør du kunne styre dns for dit domæne. Derved kan du pege det til næsten alle udbydere hvis du anmoder dem om det. Ellers spørg der hvor du har købt domænet.
www.elitehost.dk er også en mulighed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2006 - 13:22 #4
feedback?
Avatar billede cobra Nybegynder
09. maj 2006 - 11:57 #5
svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2006 - 13:41 #6
Hvad var svaret?
Avatar billede cobra Nybegynder
09. maj 2006 - 13:47 #7
Jeg købet en sever på island og fik et webfirma på island til at se efter den.