Avatar billede skywalker1 Nybegynder
27. april 2001 - 22:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nedtælling

Er der nogen der lige har et link til et nedtællingsscript ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2001 - 23:07 #1
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/javascript04.html

bliver til nedtæller hvis du giver det en event dato ud i fremtiden.

mvh JakobA
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
27. april 2001 - 23:20 #2
Jeg ville sætte pris på et script der ikke er afhængig af udefinerbare grafikfiler, bare simpel tekst der kan integreres i designet - any1 ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2001 - 00:10 #3
Avatar billede refi Nybegynder
23. juli 2008 - 09:39 #4
Det er ligegyldigt... problemet er at det kun fungere indenfor den nuværende måned :-)

Umiddelbart mistænker jeg dato formatet indenfor new Date paranteserne, men det holder syntax... så undre mig over fejlen.

Har lavet noget andet... og det er samme fejl... bruger nedenstående function, så det jeg har brug for er hjælp til at gennemskue fejlen... da jeg ønsker at benytte nedenstående:

function countDownToParty() {
    setTimeout("countDownToParty()", 1000)
    with (Math) {
        var toDay = new Date();
        var theDate = new Date("October 11, 2008 15:00:00");
        var totalSeconds = (theDate.getTime() - toDay.getTime()) / 1000;
        var theYears = floor(totalSeconds / 31536000)
        var theRest1 = (totalSeconds - (theYears * 31536000))
        var theMonths = floor(theRest1 / 2628000)
        var theRest2 = (theRest1 - (theMonths * 2628000))
        var theDays = floor(theRest2 / 86400)
        var theRest3 = (theRest2 - (theDays * 86400))
        var theHours = floor(theRest3 / 3600)
        var theRest4 = (theRest3 - (theHours * 3600))
        var theMinutes = floor(theRest4 / 60)
        var theSeconds = floor(theRest4 - (theMinutes * 60))

    }        document.getElementById('days').innerHTML = theDays;
        document.getElementById('hours').innerHTML = theHours;
        document.getElementById('minutes').innerHTML = theMinutes;
        document.getElementById('seconds').innerHTML = theSeconds;
}