Avatar billede huset Praktikant
27. januar 2006 - 14:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger forslag til nyt design

Jeg er ejer af www.laptopworld.dk sammen med en partner, og vi er nået der til, at vi er begrænset af vores design. Derfor søger vi inspiration til et nyt design med flere funktionaliteter m.v

Jeg har forsøgt at remse mangler op, og så kan Ikommenterer ud fra dette. Ønsker der yderlige info kan dette rettes til info@laptopworld.dk

Ny Laptop side – ønsker:                      25/01/06

1. Menuen kunne indeholde forholdsvis lange ord, og mulighed for at tilføje flere punkter om nødvendigt. Den skal muligvis deles anderledes op for at mindste antal underpunkter.
Jeg forslår at nuværende underpunkter fremkommer i en oversigt på siden i stedet for i menuen. Evt. igen med en selectbox nederst på siden, så man nemt kan vælge nyt punkt efter at man har læst siden.

Det ville være smart hvis der står hvor du er på sitet. Hvis jeg f.eks. har klikket Anmeldelser kan det stå øverst på selve siden – så jeg ved hvad det er jeg ser på.

2. Forsiden: Den skal være mere fleksibel da jeg mangler plads. Derfor skal ting i kasser måske undgås da man skal kunne vise meget indhold på uden at designet skrider.

Forsiden skal indeholde: Nyheder

3. Artikler/anmeldelser skal indeholde sideskift for at undgå de bliver for lange/høje. En side kan derfor indeholde en selectboks hvor man vælge sektion i pågældende artikel.
F.eks. Indledning – specifikationer – indhold – design – software – hardware – testeresultater – konklusion.

Ved anmeldelserne skal der være en mulighed for at brugerne kan kommenterer disse anmelderlse.

4. Reklamer: Der skal være plads i siden til reklamer i min. størrelsen 120 px i bredden, evt. plads til Google Adsense reklame søjle lodret og en 468 x 60 px i topbanneret.

Designet:
Det skal ikke være for mørkt og alt for fancy, da målgruppen IKKE kun er de unge.
Må naturligvis gerne være nem og logisk at navigere rundt på, så selv hr. og fru. Jensen kan følge med.

Øvrige ønsker:
En måde hvorpå brugeren kan få en forklaring på et bestemt ord ved at køre musen hen over. Denne funktion skal formentlig laves i selve CMS systemet med CSS for at gøre det nemt at lave sådanne ord i fremtiden.

Et prisleje eller anden idé til betaling kan kommenteres
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 12:23 #1
Ingen med ideer eller forslag?
Avatar billede denz Nybegynder
28. januar 2006 - 14:53 #2
Ønsker du et helt nyt cms system også.. eller vil du bibeholde det som du har ??
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 14:59 #3
Det er kun designet samt CSS og html koden
Avatar billede kaage Nybegynder
28. januar 2006 - 17:19 #4
Jeg vil da meget gerne lave et udkast til dig, som kan være til grund for en forhandling. Skriv til karsten911 (@) hotmail.com
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 17:20 #5
mail sendt
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 09:33 #6
Lukker her til middag. Troede E indeholdt kvalitets designere, men guess not :(
Avatar billede kaage Nybegynder
31. januar 2006 - 09:22 #7
Det er jeg da ked af, men jeg har ikke modtaget nogle mails fra dig. Skriv venligst igen, eller oplys din mail adresse, så skriver jeg til dig.
Avatar billede huset Praktikant
31. januar 2006 - 16:31 #8
areox@dam.mail.dk