Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2006 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Fjerne allerede husket adgangskode

Hvis jeg på et eller andet tidspunkt har sagt ja til at Windows skal huske min brugernavn og adgangskode til en given side, har jeg nogen mulighed for at slette det igen ??? ...og hvor?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2006 - 13:39 #1
Hvis du bruger Internet Explorer:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Ryd adgangskoder
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 13:39 #2
ikke enkeltvis, du kan slette alle gemte koder, gøres under internet indstillinger -> indhold -> auto fuldfør, vælg slet koder (og evt slet forms)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2006 - 13:43 #3
Du kan evt. logge ud på siden, derefter skrive et forkert brugernavn og adganskode ved logind.
Nu vil windows spørge om den skal huske det nye brugernavn, hertil svarer du så nej.
Så tror jeg det gamle er slettet.

Jeg er ikke helt sikker på denne fremgangsmåde, men jeg tror det vil funke.  c",)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2006 - 13:45 #4
Tak for hjælpen ...det var godt nok hurtigt !
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2006 - 13:46 #5
Velbekomme, og tak for point.  c",)
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 13:47 #6
Sådan er vi herinde ;) og tak for point :)
Avatar billede yesbor Nybegynder
27. januar 2006 - 10:55 #7
Bare lige til info - Man kan godt slette passwords mv. enkeltvis. Når man står i feltet og begynder at taste loginnavn eller lign. og listen med muligheder dukker op markerer man det forkerte login og trykker Delete.