Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:29 Der er 9 kommentarer

Brænd DVD

Hej alle eksperter! :)

Jeg ville bare lige spørge om et lille enkelt spørgsmål om hvordan jeg skal brænde dette ned til en DVD-R : http://mobilmedia.dk/dvd.gif
P.S. Jeg har lavet det om til DVD format! (:

Mvh.
Niklas Nedergaard
/MobilMedia.dk
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 16:33 #1
Gå ind i VIDEO_TS mappen og vælg følgende filer: VTS_01_1 + VTS_01_2 osv
Nero vil sandsynligvis spørge dig om du vil behandle filerne som en enkelt fil og det svarer du OK til. Ellers vil filmen blive delt op i samme antal som de filer du tilføjer. Der vil gå et par minutter mens filerne tjekkes.

Læs denne guide hvis nødvendigt:
http://www.eksperten.dk/artikler/764
Den er ikke helt ny men fungerer endnu :o) Du skal selvfølgelig kun bruge den sidste del der handler om brænding.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:41 #2
Skal jeg ikk ha nogle audio filer med?
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:50 #3
Skal man bruge Nero for at kunne brænde EN fil?
Kan man ikke bare ligge det ind i en skrivbar mappe?
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 17:32 #4
audio mappen er sandsynligvis tom så det skal du ikke tænke på.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre:
"Kan man ikke bare ligge det ind i en skrivbar mappe?"
Jeg har aldrig prøvet det, men jeg tror du skal bruge et program til det som f.eks Nero.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 18:17 #5
okay! :S Hvad nu hvis man ikke har noget brænder program der kan det?
Avatar billede levithan Nybegynder
25. januar 2006 - 19:06 #6
Du kan hente NeroBurn Trail version den kan brænde dine filer ud på den rigtige måde hvis ellers dine filer lever op til standarten.

http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php

inde i selve programmet vælger du DVD-video og trækker dine filer over i venste side af vinduet så er du klar til at brænde en video dvd
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 19:07 #7
Så vil jeg foreslå at du anskaffer et. Jeg har ikke prøvet andre end Nero.

Men dette er gratis:
http://www.cdburnerxp.se/
Jeg ved ikke om det kan gøre det, men da det er gratis synes jeg næsten du skal prøve.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 19:49 #8
Okay! (: Jeg siger mange tak Igen igen.. :)
Avatar billede boxer Nybegynder
25. januar 2006 - 19:53 #9
Velbekomme igen igen :o)