Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 11:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at få det optimale ud af min Komputer

Hej..
For omkring 2,5 år siden der købte jeg en intel celeron 2,4 GHZ med 768 sd ram og 80 gb hardisk, samt Geforce 5600 med 256 mb ram. nu er mit spørgsmål hvordan for jeg den til at yde max inde for spil når jeg altså spiller, det er som om at den lagger ved en del af de nyeste spil er der noget grundlæggende man skal ha for at man er sikker på at det kører godt, er lidt af en tosse på det her område. direx eller noget andet i den stil så alle komputerens krafter bliver lagt i spillet og ikke andet når jeg spiller.
Håber at der er nogen der kan give mig et skub på vejen, for det er temlig irreterende når man spiller at det haker største del af tiden.
på forhånd tak.....
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 11:18 #1
er der nogen der gider at give mig en hånd med det her...?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. januar 2006 - 12:29 #2
Hvis du forsøger med dansk tegnsæt er der sikkert nogen der vil hjælpe. Lige nu er dit indlæg totalt uforståeligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2006 - 12:51 #3
Enig!
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 12:58 #4
ja jeg tænkte det sku nok retter lige mit spørgsmål når jeg kommer hjem er ikke hjemme nu
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2006 - 13:01 #5
Oversættelse:
For omkring 2,5 år siden der købte jeg en intel celeron 2,4 GHZ med 768 sd ram og 80 gb hardisk, samt Geforce 5600 med 256 mb ram.
Nu er mit spørgsmål hvordan for jeg den til at yde max inde for spil når jeg altså spiller, det er som om at den lagger ved en del af de nyeste spil. Er der noget grundlæggende man skal ha for at man er sikker på at det kører godt.
Er lidt af en tosse på det her område. direx eller noget andet i den stil så alle komputerens krafter bliver lagt i spillet og ikke andet når jeg spiller.
Håber at der er nogen der kan give mig et skub på vejen, for det er temlig irreterende når man spiller at det haker største del af tiden.
på forhånd tak.....
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 13:06 #6
hey tusind tak for det og for resten så er det 768 ddr ram jeg har i maskinen
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2006 - 13:13 #7
He he, kan se du har fået rettet til dansk tegnsæt.  c",)

" for resten SÅ er det 768"
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 13:18 #8
er det noget du kan hjælpe mig med eller hvordan...?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2006 - 13:24 #9
Desværre nej, jeg "oversatte" bare spørgsmålet.  c",)
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 13:27 #10
okay men tak for det alligevel..c",)
Avatar billede marlle Nybegynder
24. januar 2006 - 15:49 #11
er der slet ikke nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre.....?
Avatar billede marlle Nybegynder
09. februar 2006 - 17:59 #12
h