Avatar billede ruffe66 Nybegynder
23. januar 2006 - 19:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB kabel fra bundkort til front USB

Jeg mangler 2 kabler til at forbinde til de 2 USB udgange, der sidder i kabinettets front. De skal gå fra bundkort til front. Jeg tror helt sikkert det er 10-1 pins.
Mit bundkort er ASUS P4C800-E Deluxe.
Kabinettet er et moderne Butterfly kabinet.
Hvor kan man købe dem og hvad hedder de.
På forhånd tak
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2006 - 19:54 #1
sidder kablerne ikke sammen med de kabler der sidder i kabinettet ?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. januar 2006 - 20:03 #2
Ja de burde sidde i kabinettet/følgemed (mine kan ikke tages af og sidder fast-loddet på et lille print, der sidder i fronten) og går helt hen i enden og i mit bundkort (også et ASUS P4C800-E Deluxe).
Avatar billede devilders Nybegynder
23. januar 2006 - 20:10 #3
vil det sige at de har loddet usb pinsne på bundkortet sammen med usb udgangene i kabinettet(hvis jeg forstår dig rigtigt )
Avatar billede msp-lumsen Nybegynder
23. januar 2006 - 20:27 #4
Hej. Gå ind på www.usbit.dk
klik på "pc tilbehør" i højre side, og jeg tror du har fundet hvad du søger.
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
29. januar 2006 - 09:17 #5
Til devilders og overload.dk
Det er en pc jeg selv har bygget og der sidder ingen kabler i kabinetet, der fører til de 2 stik i bundkortet. Det er sådan 2 stik med ledninger jeg mangler.
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
29. januar 2006 - 09:19 #6
msp-lumper, det er ikke til nogen hjælp at henvise til www.usbit.dk
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
06. december 2008 - 09:26 #7
Hej, jeg lukker denne tråd. Tror det er rigtigt, denne måde