Avatar billede yummeh Nybegynder
23. januar 2006 - 09:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til lyddriver!

ok her for leden omkring 5 dage siden virkede mit lyd ok.. nu kan jeg ikke høre noget som helst og når jeg åbner Enhedshåndtering så for jeg dette billed http://img.photobucket.com/albums/v256/SnOOke/df.jpg - jeg ik særlig god til det computer halløjsa. men jeg har hårdt brug for hjælp!! håber i kan hjælpe-
Avatar billede trekkies Juniormester
23. januar 2006 - 09:55 #1
Downloade "Everest home edition", og lad det checke dit system.
http://www.darkskies.dk/programmer/everest.exe

Den kommer med links til driver.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. januar 2006 - 09:55 #2
Det ligner et driver problem. Højreklik på multimedielydkort i enhedshåndtering og vælg opdater driver. Lade den automatisk installere den driver der passer bedst. Hvis det ikke virker skal du have hentet den driver der passer til netop dit lydkort.æ Hvilken pc har du? Mærke og model.. Så smider jeg lige et link til hvor du kan downloade driveren.

Vh Nicki
Avatar billede yummeh Nybegynder
23. januar 2006 - 10:41 #3
Multimedie:
      Lydkort                                          VIA AC'97 Enhanced Audio

og der ingen her i rummet der ved hvilken mærke det er.

jeg bruger windows xp.-

den der everest den kom ikke med nogle driver link til lyd. - hvis i har msn plz add mig og hjælp mig der : RVD_Q@hotmail.com ..

tak
Avatar billede trekkies Juniormester
23. januar 2006 - 10:43 #4
Avatar billede yummeh Nybegynder
23. januar 2006 - 10:55 #5
IT WORKS!!! :D Tak ska i have thusind Tak!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. januar 2006 - 10:56 #6
Er det onboard lydkort (sidder det på bundkortet), eller er det et pci kort? Hvis det er onboard er det bundkort model og nummer jeg skal bruge. Hvis det er en "mærke" computer er mærke og model på denne rigeligt.

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. januar 2006 - 10:57 #7
Nice
Avatar billede trekkies Juniormester
23. januar 2006 - 10:58 #8
Godt at det virker nu, en computer er intet uden lyd :)