Avatar billede krisse Nybegynder
27. april 2001 - 12:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Centrering af layers

Hvordan centrerer man layers?
Avatar billede crunch Nybegynder
27. april 2001 - 12:17 #1
det kan man ikke. de har en absolut position ( i pixels). brug en table med border sat til 0 i stedet.
Avatar billede krisse Nybegynder
27. april 2001 - 13:01 #2
Hmmm...
Det næste spørgsmål er så om man kan skjule tabeller.
Det hænger sammen med at jeg gerne vil have noget skrift frem, når musen kører over et bestemt billeder
Avatar billede Beach Mester
27. april 2001 - 14:17 #3
Prøv at følge med her:
http://www.eksperten.dk/spm/68164

Det kan være der snart kommer en løsning på problemet!
//Beach
Avatar billede crunch Nybegynder
27. april 2001 - 15:33 #4
det kan du nemt. lav to billeder. et uden og et med tekst. vælg insert > rooloverimage.

hvis det må have en fast position kan du selfølgelig bruge layers istedet.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. april 2001 - 22:26 #5
du kan ikke centrere men kig under \"modify\" og under align - der er nogle muligheder. f.eks placere et lag korrekt og derefter aligne resten
right /left osv.
Avatar billede ldan Nybegynder
01. maj 2001 - 22:54 #6
hmm.. så vidt jeg ved kan man merge layers og konvertere den til layouttabeller/celler, hvorefter de placeres i en midter tabel??
Avatar billede valmin Nybegynder
09. maj 2001 - 16:24 #7
Hvis du vil centrere dine layers så de altid er står på midten, kan du hente en behavior udvidelse på macromedia\'s hjemmeside.
Du skal bare klikke på \" Get More behaviors...\" nederst i din behaviorpalette, så bliver du automatisk sendt ud på den rigtige side hos macromedia (husk at have din internetforbindelse åben). Her skal du tilmelde dig, og du vil herefter kunne hente et væld af udvidelser til dreamweaver. God fornøjelse