Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 13:25 Der er 13 kommentarer

webhotel der kan ta´ domain.pl

Hej

Jeg leder efter et webhotel der kan hoste min domain.pl side. Det er pl for Polen. Er der nogen der kender et

//

sm36
Avatar billede whee Nybegynder
19. januar 2006 - 13:26 #1
Hvis du selv står for DNS kan du pege det på udbyderens navneservere.
Prøv eventuelt www.elitehost.dk
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 13:29 #2
Hvad betyder der, hvis du selv for for DNS. Altså jeg ved godt at det er domain name server, men hvad er det jeg skal gøre.
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 13:32 #3
De reklamere selv med:

Domain registrations:
.dk .com .net .org .biz .ws
.cc .de .bz .tv .ca .se .nu
Avatar billede whee Nybegynder
19. januar 2006 - 13:42 #4
Jo men der hvor du har købt dit .pl domæne, der kan du måske få dem til at pege på dit webhotel. Så skal dit webhotel bare lægge dit .pl domæne ind
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 13:45 #5
Jeg har købt mit domain hos dandomain.dk. Det webhotel jeg plejer at bruge er web10, men der kan jeg ikke have et domain.pl, så det er ikke bare lige at pege tror jeg ikke, men jeg ved det ikke
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 13:47 #6
lidt ved siden af, men hvorfor får jeg en mail hver gang du svarer. Det gjorde man da ikke før i tiden.
Avatar billede whee Nybegynder
19. januar 2006 - 13:47 #7
Prøv at kontakte en udbyder om det.
Jeg er sikker på at dandomain kan pege det på en anden udbyder.
Avatar billede whee Nybegynder
19. januar 2006 - 13:48 #8
Du skal afmarkere "Abonnér" til venstre for dette vindue.
Avatar billede leif Seniormester
19. januar 2006 - 14:11 #9
Hvis du har DNS kontrol (Som du umiddelbart ser ud til) kan du sikkert få næsten alle udbydere til at hoste et domæne.
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 14:23 #10
Jeg har faktisk lidt besvær med det., web10 har sagt nej, og secnet, som reklamere på den her side, svarer ikke
Avatar billede leif Seniormester
19. januar 2006 - 14:32 #11
Kontakt www.web2u.dk
Avatar billede sm36 Nybegynder
19. januar 2006 - 14:38 #12
Jeg har skrevet til dem og spurgt, så må vi se hvad de siger. web2u.dk, er det noget du har gode erfaringer med.??
Avatar billede leif Seniormester
19. januar 2006 - 15:18 #13
Ja