Avatar billede bouggi Nybegynder
26. april 2001 - 23:55 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Fjernelse af de foretagne søgninger

Hver gang man har været inde på en søgemaskine for at søge efter et eller andet gemmer den de kriterier man nu engang har angivet.
hvis jeg nu f.eks. har søgt efter \"eksperten\"
Hvor sletter man dem
Avatar billede stigc Nybegynder
26. april 2001 - 23:58 #1
har du nu søgt på porno igen?
Avatar billede bouggi Nybegynder
27. april 2001 - 00:00 #2
nej dog ikke men er ret træt af at der er omkring 150 stk af dem i en lang linie
Avatar billede bouggi Nybegynder
27. april 2001 - 00:13 #3
er der slet ingen hjælp at hente
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 00:20 #4
tools/internetnet options/content/autocomplete og slå forms fra...
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2001 - 00:20 #5
det er ikke søgemaskinen, men explorer der gemmer dem.

Funktioner > Internetinstillinger > Indhold > Autofuldførelse > Ryd formularer.
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 00:20 #6
1 sekund :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
27. april 2001 - 00:20 #7
Skriv et begyndelsesbogstav, vent på linien dropper ned, før musen over søgeord 1 så den markeres med blå og tryk Delete. Gør dette hele vejen ned. :)
Avatar billede tmotmo Nybegynder
27. april 2001 - 00:21 #8
Du kan gøre det på flere måder. ENTEN under FUNKTIONER, INDHOLD, AUTOUDFØRELSE og slette furmularer eller ved at trykke \"delete\" når du har det/\"eksperten\" i søgefeltet i f.x. Jubii
Avatar billede bouggi Nybegynder
27. april 2001 - 16:05 #9
Har forsøgt at dele pointene så godt som nu svarene var til.
parazite derfor kun de 5 til dig for med ca. 150 af dem ville det nok tage resten af dagen at fjerne dem *SS*
Men, tak for hjælpen alle sammen *SSS*
MVH. Bouggi
Avatar billede parazite Nybegynder
27. april 2001 - 16:05 #10
bouggi : *hehe* Det er helt OK! :)