Avatar billede law-st Nybegynder
18. januar 2006 - 16:54 Der er 8 kommentarer

Min skærm slukker

Hey... Hver gang jeg starter min computer, slukker min skærm inden jeg kommer ind til skrivebordet. Den slukker efter "windows-opstart" (der hvor der er et windows logo).. Jeg kører lige nu i "fejlsikret tilstand".. det er den eneste måde jeg kan åbne min computer på.. Hvad kan der være galt?
På forhånd tak
Avatar billede egr_sli Nybegynder
18. januar 2006 - 17:00 #1
tror det er grafikkortet, har du et andet du kan prøve med?
Avatar billede law-st Nybegynder
18. januar 2006 - 17:04 #2
jamen jeg ved ikke om det er en virus eller sån noget? for den kan godt starte op i fejlsikret tilstand? og nej, har ikke et andet grafikkort
Avatar billede klumpen Nybegynder
19. januar 2006 - 13:59 #3
Det lyder som om der er et problem med dine refresh rates på din skærm.

Prøv evt. at trykke F8 under opstart og vælg:  Last Known Good Configuration (your most recent settings that worked)

Ellers prøv at geninstallere driverne til dit grafikkort, det plejer også at resette dem :)
Avatar billede law-st Nybegynder
19. januar 2006 - 14:38 #4
Jeg har prøvet at starte i "Last Known Good Configuration", men det samme sker.. Du foreslår altså, at jeg geninstallerer mit grafikkort?
Avatar billede klumpen Nybegynder
19. januar 2006 - 14:48 #5
Det kan da ikke skade at prøve :)
Avatar billede law-st Nybegynder
19. januar 2006 - 20:58 #6
Hvad gør jeg hvis min CD-rom drev så ikke virker`? :s... Så kan jeg ikk rigtig installere det igen.. Mit grafikkort:
Grafik Kort    ATI Radeon 9600 (RV350)
3D Acclerator    ATI Radeon 9600 (RV350)
Avatar billede klumpen Nybegynder
20. januar 2006 - 09:11 #7
Avatar billede law-st Nybegynder
20. januar 2006 - 16:59 #8
Når jeg prøver at installere driveren, som du har givet et link til, siger den at der mangler en "video driver".. og at man skal prøve at med en "standark ATI driver" eller sån noget :s.. Hvad skal jeg gøre?