Avatar billede spectrum Nybegynder
18. januar 2006 - 16:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Skal ud at købe ny bærbar som bade skal kunne bruges til min uddanelse samt spille krævende spil ville lige høre om den her er noget der kan bruges

http://www.elibitum.com/products/productinfo.aspx?Extproductid=16000117
Avatar billede egr_sli Nybegynder
18. januar 2006 - 17:09 #1
nej, den er ikke kraftig nok til at spille krævende spil (går ud fra at du mener, Far cry instincs, HL2, CSS osv)
CPU'en er ikke særlig kraftig, og grafikkortet er sådan set ret kraftigt, men ikke tilstrækkeligt.
Har selv en bærbar med radeon 9700 og Intel pentium 1,6 GHZ CPU, og den kan kun lige køre CSS

den her er nok mere relevant:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=148795, men dog ikke så god batterilevetid.

lidt billigere: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157006
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 17:11 #2
Prøv eventuelt

http://zepto.dk

De leverer god kvali til billige penge
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 17:19 #3
Men den config den har burde du nu sagtens kunne spille krævende spil. Min kammi har en laptop med mindre grafikkort og han sidder da og spiller BF2 uden problemer. Du kan selvfølgelig ikke spille i max opløsning, men 800x600 i medium/high er vel også ok på en laptop

Vh
Avatar billede spectrum Nybegynder
18. januar 2006 - 17:24 #4
Det er edbpriser.dk mest populære.. det jeg hovedsageligt spiller er wow, så tror i ikke den kan klare det
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 17:26 #5
Jo det er jeg overbevist om WOW har følgende hardware krav:

WoW World of Warcraft Requirements

PC:
Processor: 800MHz or higher CPU.

RAM: 256Mb or more.

Video: GeForce 2 or better

Hard Drive Space: 3Gb or more available.

DirectX 9.0 or above.

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 17:27 #6
Den har større gfkort end mig, og jeg kan spille det i medium hehe
Avatar billede huset Praktikant
18. januar 2006 - 17:28 #7
Kommentar: spectrum

Den kan fint afspille WOW
Avatar billede spectrum Nybegynder
18. januar 2006 - 17:43 #8
ok takker tror det bliver den nogen der kender mærket?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 17:47 #9
Jeg har ikke hørt om den før, men det er BlueCom som distribuerer dem så jeg går ud fra de er danske. Det betyder nem adgang til reperation hvis det bliver nødvendigt :)

Vh
Avatar billede huset Praktikant
18. januar 2006 - 18:10 #10
innercitydk blev du ikke deaktiveret?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 18:20 #11
Jo, men det var en fejl.. CoAdmin der gjore ville deaktivere meddig, men tog mig med i faldet :P
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 18:20 #12
*det
Avatar billede huset Praktikant
18. januar 2006 - 18:30 #13
Gik ud fra det var dig der anmeldte mig for pædofili!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 18:42 #14
Nej selvfølgelig var det ikke det! Det kunne jeg sq aldrig finde på
Avatar billede huset Praktikant
18. januar 2006 - 18:42 #15
Sagen er også politianmeldt
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 18:45 #16
Det kan jeg godt forstå.. Det er en klam anklage at komme med