Avatar billede xbobby Nybegynder
18. januar 2006 - 16:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kalde img knap i form fra stylesheets

Hej Eksperter :-)

Hvad skal jeg gøre helt præcist for at styre min knap (img) i den form jeg har, så de kan ske inde fra mit stylesheets.

Koden ser sådan ud:

<FORM style="margin-top: 0; margin-bottom: 0;"><INPUT NAME="print" type="image" src="img/print.gif" ONCLICK="varitext()"></FORM>

Konkrete forslag ønskes :-)
Avatar billede haolan Nybegynder
18. januar 2006 - 16:29 #1
<FORM style="margin-top: 0; margin-bottom: 0;"><INPUT NAME="print" type="image" src="img/print.gif" ONCLICK="varitext()" class='img'></FORM>

I din CSS fil:
.img {

//Lidt styling her

}
Avatar billede xbobby Nybegynder
18. januar 2006 - 17:10 #2
Hej haolan
En class på image - godt så ved jeg det - jeg kom i tvilv om det skulle være på form i og med img lå inden i en form :-)
Jeg er tilfreds smid dit svar, så er der point på vej til dig
//xbobby
Avatar billede haolan Nybegynder
18. januar 2006 - 19:07 #3
Jo tak :)
Man kan ikke sætte style ind i en <form> da det ikke er et synligt objekt :)
Avatar billede xbobby Nybegynder
18. januar 2006 - 19:16 #4
Sikke klog jeg bliver - der er point på vej - tak for hjælpen :-)
Avatar billede haolan Nybegynder
18. januar 2006 - 19:23 #5
Takker for points :)
Avatar billede roenving Novice
19. januar 2006 - 15:14 #6
>>haolan

-- hvad er der galt med at style en form ?-)

F.eks. style="border: 3px green inset;padding:4px;" !-)
Avatar billede haolan Nybegynder
19. januar 2006 - 18:39 #7
hmm.. mente godt nok ikke det var muligt.. men ok.. :)så bliver jeg også klogere..