Avatar billede tcgrafik Nybegynder
18. januar 2006 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan centres swf. filen i index.htm - med Versions Detec. kode

Hej

Jeg har et problem med min færdige swf. file.

Jeg har lavet et site i Flash 8 og teksten under menuerne kan kun vises når klienten/brugeren har Flashplayer 8. Derfor er det jo oplagt at sætte Flash Detection til i publishsettings altså så flash publisere en html. file med et script som gør det.

Mit problem er bare at jeg ikke kan få lov til at centrere selv swf. filen i index.html filen. ??

Jeg plejer at oprette en tabel i Dreamweaver, gøre den 100% og derefter indsætter Swf. filen middel/top og så sidder den perfekt. Men så mangler jeg al den kode som skal bruges til Version Detecter hos brugeren.

jeg håber det er til og forstår :) Og er åben or alle alternativer, bare brugeren bliver tjekket for sin Flashplayer Version

/Thomas
Avatar billede or.han Nybegynder
18. januar 2006 - 16:27 #1
Hvis du ikke kan afspille scriptet når swf'en er centreret, så lyder det mærkeligt. Det burde ikke have en indflydelse. Prøv at vise dit script og html.
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
18. januar 2006 - 18:09 #2
hej tak for svaret.

Problemet er jeg ikke ved hvordan jeg indsætter en tabel og får selve swf. filen centret i index html. filen jeg har lige et link til dig her

http://www.cafegrumz.dk/flash_publish.rar

der ligger de 2 forskellige index filer med Versions detections kode og uden. Der hvor den er uden har jeg centreret swf. filen. Den skal bare have alt det kode med version detection på :) (håber ikke det lyder alt for rodet)

selve siden er www.ave-music.com

på forhånd tak
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
19. januar 2006 - 16:21 #3
Er der virkelig ikke nogen der kan løse dette problem ??
Avatar billede or.han Nybegynder
19. januar 2006 - 20:06 #4
Jamen du lukker jo spørgsmålet ved at tage pointene selv...
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
20. januar 2006 - 10:15 #5
Ups. min fejl. Det er første gang jeg bruger eksperten og det var min mening at give dig point, kan vi ikke køre videre i denne tråd og så opretter jeg en tråd efterfølgende hvor du kan få point ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2006 - 10:38 #6
Er også lige med på en lytter..... Har selv lidt samme problem. Håber der nogle som kan løse det...
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
20. januar 2006 - 15:57 #7