Avatar billede klain Nybegynder
17. januar 2006 - 20:00 Der er 3 kommentarer

Søger bærbar med lækkert design, gerne lækre detaljer - webcam mm

Hey derude.

Jeg har kigget på denne pc: http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=daxhwJGm8LYv
Er den værd at købe? - Er grafikkortet godt? - Hvad synes I om farven hvid til bærbar? - Hvilke dele skal konfigureres til den?

Jeg går meget op i design og lækre detaljer, som f.eks. integreret webcam, bluetooth mm.

Bærbaren jeg søger skal ligge i prisområdet: 7000 - 10000 ... Den skal mest bruges til studie, men den må også gerne kunne klare et spil San Andreas eller Counter i ny og næ. Hvis der er nogen som kan hjælpe, så bedes de gøre dette :)))

Tak :P !
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 13:14 #1
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 13:14 #2
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 15:23 #3
køb en ibook G4 14 inch