Avatar billede overclockdk Nybegynder
16. januar 2006 - 21:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computeradministration - Log - Fejl

Hej som overskriften er jeg inde i hændels-logfilen der får jeg en masse fejl der ser sådan her ud:
http://server1.pictiger.com/img/44939/computer-games-and-screenshots/dcomlog.php

Og en anden der ser sådan her ud:
http://server1.pictiger.com/img/44946/computer-games-and-screenshots/logcdrom.php

ved i hvad "søren" jeg skal gøre? det tager over 10 minutter at lukke, genstarte, og logge ud af maskinen :(

håber en har et svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2006 - 21:20 #1
styresystem?
Avatar billede overclockdk Nybegynder
17. januar 2006 - 08:17 #2
Udnskyld.. Windows Xp pro med SP2
Avatar billede klumpen Nybegynder
19. januar 2006 - 14:22 #3
Det er din windows installer der er gået ged i og jeg har en formodning om hvordan du retter fejlen :)

Log ind på din administrator konto -> control panel -> administrative tools -> services

Der finder du servicen "Windows Installer" -> vælg properties -> fanebladet "Log On"

Marker "Local System Account" og "Allow service to interact with desktop" og tryk på OK

Genstart og se om det har hjulpet :)
Avatar billede overclockdk Nybegynder
13. marts 2006 - 21:35 #4
hjalp tak ;)