Avatar billede pnr Nybegynder
16. januar 2006 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt indhold på gammelt domæne

Jeg har lavet en ny hjemmeside for en måned siden, men når jeg søger på domænenavnet på google viser den stadig et udsnit af den gammel side. Hvordan kan jeg få Google til at Indexere min side igen?
Avatar billede kourinsu Nybegynder
16. januar 2006 - 15:16 #1
Den gør automatisk efter noget tid, men du kan også tilføje den her:
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Ved dog ikke, om det praktisk ændre den tid, inden google automatisk indexere din side igen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. januar 2006 - 15:18 #2
Det gør google helt af sig selv og det går ikke hurtigere af at du f.eks. submitter dine links.

Hvis du havde forberedt tingene på forhånd, kunne du have udnyttet din tilstedeværelse i google, og langsomt have ført både google og de brugerer der søger efter dine sider over på dit nye site. Mne det er forsent hvis du allerede har slettet det gamle og lagt noget nyt op.
Avatar billede pnr Nybegynder
16. januar 2006 - 15:19 #3
Jeg har tilføjet url'en på det link for 14 dage siden men det har ikke hjulpet endnu...
Avatar billede pnr Nybegynder
16. januar 2006 - 15:20 #4
Hvordan kunne jeg have udnyttte min tilstedeværelse rent praktisk?
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. januar 2006 - 20:31 #5
Det er skal ikke helt lige til det er et spørgsmol om at lave en ordentlig analyse af søgeord på gammelt site, optimering af gammelt site.

Ordentlig analyse af nyt site og søgeord her. Sammenhængsoversigt mellem gamle søgeord og nye, sammenhængsoversigt mellem gamle sider og nye.

Først linkes med helt almindelige href links, derefter 303 redirectes der og til sidst laves custom 404 sider for hver side hvis man ikke beholder begge sites og så udnytter det
Avatar billede nickern Nybegynder
16. januar 2006 - 20:34 #6
jo oftere du opdaterer din side, jo oftere kommer google på besøg.

Ved ikke om du har haft holdt en pause?
Avatar billede pnr Nybegynder
20. januar 2006 - 14:18 #7
Jeg takker for jeres hjælp!