Avatar billede totaltilpas Nybegynder
14. januar 2006 - 22:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med en hvid iframe

Hej Davs.
Håber jeg har postet spørgsmålet det rigtige sted..

På min hjemmeside www.musiktalent.dk får jeg en anden gut til at opdatere mine nyheder, ergo sidder han et andet sted - ved en anden IP. Jeg selv bruger Notepad når jeg opdatere resten af siden, men han bruger Wordpad til at opdatere nyhederne (Nyhederne er i sin egen iframe - så han uploader bare), problemet er, at hver gang han har lagt en nyhed op så er hele omridset af iframen hvid på min computer (og andres), indtil man trykker F5! - så er den opdateret og sort som normal. Måske hele omridset er hvidt nu når i går ind, fordi det er første gang. Er der nogen der kan hjælpe med det problem?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2006 - 00:27 #1
Kan du ikke bare indsætte et nyhedssystem, så den anden gut kan indsætte nyhederne direkte fra browseren?
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
15. januar 2006 - 11:22 #2
Ved du hvorfor den er hvid? var den hvid da du gik derind?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2006 - 13:17 #3
Den var hvid første gang jeg gik derind med Internet Explorer. Fejlen er der ikke med Firefox. Jeg kan ikke umiddelbart finde problemet...
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
15. januar 2006 - 19:23 #4
ØV ØV - ingen andre eksperter tilstede herinde??
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2006 - 19:46 #5
Men jeg forstår ikke helt hvorfor der bliver oprettet et nyt sæt <html>, <head> og <body> hver gang der bliver tilføjet en ny nyhed...

Er der nogen grund til at du laver det på den måde?

Ellers synes jeg nu stadig du skal vælge et simpelt nyhedssystem :o)
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
15. januar 2006 - 20:17 #6
jeg kan ikke finde ud af at lave et nyhedssystem, derfor ville det være rart hvis "den hvide fejl" bare blev Opdaget.... :0)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2006 - 20:37 #7
Jeg kan godt hjælpe dig med et nyhedssystem hvis det skulle være, men jeg kan ikke lige se fejlen i iframen :)
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
15. januar 2006 - 20:50 #8
Det ville være rart. du kan skrive til mig på sstenderup@gmail.com
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2006 - 21:27 #9
Har du msn?

Jeg har ikke lige tid i aften, men vi kan ordne det i morgen eftermiddag.

Min msn er mikstor@hotmail.com
Avatar billede roenving Novice
16. januar 2006 - 05:46 #10
-- og i skal da lige være opmærksom på, at eksperten garanteret besøges af mail-harvesters, så i skal nok forvente en hel del spam på de angivne adresser !-)

-- selv opgiver jeg aldrig min adresse i klartekst, men bruger f.eks. bruger [a] domaine [dot] dk ...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. januar 2006 - 07:44 #11
Jeg er ligeglad med den e-mail adresse, da den kun bruges til MSN og ikke til noget andet :)
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
16. januar 2006 - 08:18 #12
Jeg er mere bange for terror og røde hunde
Avatar billede mstorgaard Praktikant
16. januar 2006 - 22:00 #13
Så blev der opsat et nyhedssystem hentet på www.hotscripts.com