Avatar billede ichr Nybegynder
14. januar 2006 - 08:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fil konvertering

Kan I hjælpe, jeg er kommet slemt på den. Efter jeg fik ny computer kan jeg ikke læse et bestemt worddokument. Det er fuldstændig ulæseligt. Jeg har prøvet at ændre kodningen af det, til alle de muligheder der er, men lige lidt hjælper det. Jeg har også prøvet at genindlæse det, også uden held.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
14. januar 2006 - 09:30 #1
hvordan ikke læser - ligner de bare snot. Hvilken filtype er det?
Har du efter ændring af computeren fået en nyere version af word, i tilfælde ja, ved du hvilken version dokumentet var lavet i, samt hvad er din version nu
Avatar billede ralfi Nybegynder
14. januar 2006 - 10:04 #2
bare gem filen som .doc så kan den læses af alle versioner af word
Avatar billede ichr Nybegynder
14. januar 2006 - 15:16 #3
Min tidligere version af windows var office 97, og min nuværende er office 2003. Med ulæseligt mener jeg det er firkanter o lign i stedet for bogstaver. Den er gemt som et .doc dukoment
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2006 - 23:02 #4
Det lyder som om det er printkoder. Har du indstalleret en printer?

eller du skal måske have fat i en converter hos microsoft http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/CD010225831030.aspx
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2006 - 23:02 #5
Skulle have været et svar.
Avatar billede ichr Nybegynder
18. oktober 2008 - 19:56 #6
det hjalp ikke