Avatar billede well_r Nybegynder
14. januar 2006 - 06:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

undertekster på divx/xvid?

Hej allesammen!
Vil lige høre om nogen af jer evt. ved hvordan man får undertekster på divx-playere. Altså.. jeg har en divx fil..og jeg har en fil med undertekster.. som godt kan afspilles sammen på computeren, men kan det også lade sig gøre på playeren?

Jeg har godt læst andre spørgsmål.. men er det virkeligt nødvendigt at merge subtitles TIL filmen?

hilsen
Wel
Avatar billede ralfi Nybegynder
14. januar 2006 - 09:09 #1
altså åben filen i notepad og gem den igen som en .sub fil.. og så skal navnet på filen være det samme som den orginale film, for at virke korrekt!

Virker det ikke ?
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
14. januar 2006 - 11:54 #2
brug bs-player der kan man afspille filmen og underteksterne
http://www.bsplayer.org/
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
14. januar 2006 - 11:54 #3
svar
Avatar billede well_r Nybegynder
15. januar 2006 - 01:19 #4
det er til min DVD-player.. altså.. fysiske dvd-afspiller! :$
Avatar billede well_r Nybegynder
17. januar 2006 - 10:58 #5
anyone?
Avatar billede well_r Nybegynder
18. januar 2006 - 13:39 #6
come on boys.. nogen der har et svar?
Avatar billede djmaster Nybegynder
19. januar 2006 - 00:20 #7
Det kommer an på om din dvd-afspiller understøtter divx undertekster.

Min (en Denver 438) kan kun klare undertekster hvis de ligger i formatet *.srt og *=filmens navn
Avatar billede well_r Nybegynder
21. januar 2006 - 01:29 #8
Jeg har en prosonic DVD-3806

manualen nævner kun subtitles på alm. dvd'er..
og den skriver kun om hvad divx er.
Avatar billede well_r Nybegynder
29. januar 2006 - 21:51 #9
hmm..skulle have været accepteret.. så jeg kan lukke dette spm
Avatar billede djmaster Nybegynder
29. januar 2006 - 22:41 #10
skriver du til mig?

men prøv frem med forskellige formater af undertektster. Det er ikke sikkert at den understøtter undertekster til divx format.